Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 817 ggr
Farwuq
6/21/09, 9:23 AM

God morgon 21:a juni

God morgon!

Jag har varit ute på promenad och plockat hylleblommor, jo jag tänkte på sommarsolståndet strax före 06:00.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
EvaG
6/21/09, 9:46 AM
#1

God morgon. Nu har jag sovit sex timmar rakt av och det på natten. Tänk lördagnatt och jag har inte arbetat. Hade nog föredragit att arbeta än denna huvudvärk och illamående efter hjärnskakning jag fick på fredagnatten.

Hoppas ni andra får en trevlig och givande söndag.

#0 Vad är hylleblommor?

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

medde
6/21/09, 11:32 AM
#2

God morgon.

Trodde jag skulle få vara först härinne, men icke då. Vilket är verkligen kul:-)

Vaknade av det minst trevliga sättet man kan, en katt fick spelet och rusade i väg över sängen……Och mitt anskite! Det slutade med att ljuvligt rivsår på läppen. Underbart sätt att vakna på. Uuu vad jag älskar mina katter i detta tillfälle.

Solen verkar att ta sig fram över Sthlm vilket är härligt.Så nu ska vi ut under dagen och njuta av vädret, innan regnet återkommer.

Ha nu en underbar dag alla

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

leo-
6/21/09, 12:42 PM
#3

Försök 2

Ricky kom upp på bordet och raderade allt

Godmorgon allihopa

Nu har den rälige skåninen vaknat efter att ha suttit uppe ännu en natt (somnade vid kl 5 )

Solen sken när jag slog upp ögonen men nu börjar det gråa till sig och bli som vanligt.

Dagens schema innebär (om vädret håller sig) att spänna en skruv på avgasröret på bilen och klippa gräset

Men vi får se

Ni får iallafall ha en bra dag i sol eller regn allihopa

medde
6/21/09, 1:40 PM
#4

#3 Undrabra Rickey! Tittar in just för att höra lite om Rickey. Och det fick jag:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

leo-
6/21/09, 1:42 PM
#5

Så nu jagar Thor jättar härnere (åskan går)

Ett tips om du vill se hur dom är så gå in på iller och kolla bilderna i inlägget Chicken run

Varning Hon matar med kött och i detta fallet är det dagsgamla kycklingar. Naturligtvis är dom köpta som foder m a o döda redan

medde
6/21/09, 1:57 PM
#6

#5 Vilket inlägg menar du? Var?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
leo-
6/21/09, 2:12 PM
#7

http://iller.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=59dbd683-40c0-4b41-af5c-861d6d4fba10&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup

Chicken run på iller ifokus

man tror att man har byggt en säker hage och så gör dom så här Skrattande

medde
6/21/09, 2:25 PM
#8

Tack, ska genast över och kolla.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
6/21/09, 2:29 PM
#9

Men vilka krabater, Hmmm Verkar som inget kan göras säkert med en iller i huset. Men roliga bilder. Visst ser det ut med denmaten i munnen. Men jag har ju orm hemma så kan man säga "van"?

Vad ger du Rickey att äta?  Och vad är ett måste på matlistan??

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

leo-
6/21/09, 2:42 PM
#10

Lite om deras påhittighet `om jag klämmer mig mellan elementet och väggen borde jag kunna klättra´

Han får torrfoder och vilket märke beror lite på var jag är och kör när jag behöver mat. Det vanligaste är Vitakraft och det ska man inte säga på iller för då blir det nästan lynchning p g a det finns foder som är bättre anpassade. Annars finns det ANF i Lund men jag är inte där så ofta.

Måste är torrfodret som är basen men sen ger jag ägg, ibland vitaminer och lite sånt.

sen äter han Bröd,smör, spagetti,olika grönsaker kort sagt vad jag äter utom kött för det gillar han inte bara falukorv kan gå ner.

och dricker vatten men favoriten är apelsinjuice, cola ,öl (dom flesta djur gillar det )men det ger jag inte honom

för att dom ska få i sig allt dom behöver så ska man egentligen ge dom möss. kycklingar och likande.

leo-
6/21/09, 3:27 PM
#11

TRRÅÅKIGT

StefanW
6/21/09, 6:50 PM
#12

Nu är det strax dags att åka till jobbet och här bryter solen igenom molnen och så här kommer vädret att se ut

 Klart14°C under morgondagen, så då tycker jag att denna passar bättre! Flört

Stefan - Modellbyggare

Leffe
6/21/09, 6:57 PM
#13
Annons:
Farwuq
6/21/09, 7:01 PM
#14

Ja the Beatles var fina.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Leffe
6/21/09, 7:19 PM
medde
6/21/09, 10:31 PM
#16

leo! då behöver man inte ge kycklingar osv. Låter bra:-)

Vilka härliga låter man fick här ovan att lyssna på

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

leo-
6/21/09, 10:47 PM
#17

Nää det är ingen faraGlad

Han smakade på skogssnigel idag men det var ingen höjdare verkade det som. (Han hittade den och gav den ett nypmed tänderna men slutade direkt)

medde
6/22/09, 1:16 AM
#18

Rickey fan club! :-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: