Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 754 ggr
Farwuq
7/14/09, 8:30 AM

God morgon 14:e juli

God morgon denna sommardag, idag firar fransoserna sin nationaldag.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
medde
7/14/09, 1:59 PM
#1

God dag

I dag vart det sent ur sängen, då man återigen satt uppkopplad på NASA, Men nu håller vi återigen tummarna för kvällen event!

Här i sthlm öser det ner för stunden, det var strålande sol då vi vaknade här hemma. Men det var då det!

Hoppas ni alla får en fin dag

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

leo-
7/14/09, 2:19 PM
#2

Godmiddag

Efter en shoppingrunda och gräsklippning är jag nu redo för dagens övningar.

Vädret är växlande utan regn men kvavt det var ett helvete att klippa gräset idag men nu är det gjort iallafall

medde
7/14/09, 2:21 PM
#3

#2 Det kändes väl härligt att ha gräset klart Fick Rickey vara med då du klippte?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

leo-
7/14/09, 2:24 PM
#4

Nä det är för farligt

dels för klipparens skull och dels för att det kryllar av halvvilda katter och jag vill inte att han ska råka i bråk även om det är 50/50 chans att han vinner.

så han fick ligga inne i det svala huset och ta det lugnt och om en stund när jag lugnat mig så ska vi gå ut en runda

nera
7/14/09, 8:48 PM
#5

God kväll!

Här har det gått i ett idag, så det har inte blivit någon tid här inne förräns nu. Jag gick upp kl 8 imorse trots att det blev sena natt inatt som var…Gissa om man varit som en zombie..

De får ta och sluta med dessa uppskjutningar på Nasa i tid och otid. Man blir ju helt slut av att följa dessa events,även fast det är kul..FlörtCool Synd bara att de inte går på lite bättre tider för en annan. Man orkar inte vara uppe sent på kvällarna längre tyvärr..

Ha en fortsatt bra tisdagskväll.

Playja
7/14/09, 11:21 PM
#6

Tittar in till mina "kompisar" å säger hej å vinkar glatt!

Annons:
Playja
7/14/09, 11:21 PM
#7

Tittar in till mina "kompisar" å säger hej å vinkar glatt! 

nera
7/14/09, 11:26 PM
#8

Hej på dig du Playja!! SkrattandeCool *vinkar glatt tillbaks*

Sitter just nu och testar spela lite Guitar Hero med sonen. Visst är du Playja en riktig hejare på det spelet va? Tänkte faktiskt på just dig nyss, då du berättade om att du ofta satt och spelade detta förr.

Så får jag se ett inlägg från dig. Det var hur kul som helst.Glad

Leffe
7/14/09, 11:36 PM
Playja
7/14/09, 11:46 PM
#10

# 8…  Ha ha ha.. jag spelar det just nu!  Bet it!  Flört Jag älskar  gutiar hero! *barnslig käring*

nera
7/14/09, 11:46 PM
#11

# 9 Godnatt LeffeD. Sov så gott

# 10 Åhh, lyckos dig som har de låtarna..*avis*

Här kör vi stenhårt just nu med Aerosmith. Ser sedan fram emot Metallica. Så vi är nog lika barnsliga båda två då…he-he…Flört

nera
7/14/09, 11:48 PM
#12

Dubbelpost

medde
7/15/09, 12:55 AM
#13

#7 Men så kul att se dig återigen härinne! Rooooopar glatt hej tillbaka.

Här hemma har vi inget sådant spel, men det är ju inte så långt kvar till julafton:-) Men mycket annat kul på både WII och playstation.Töses spel, (men mamma lånar glatt iblandSkäms)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
nera
7/15/09, 9:15 PM
#14

Vi har inte heller något eget Guitar Hero. Sonen lånade det av sin kompis. Var kul att testa

medde
7/15/09, 10:13 PM
#15

Leka måste man göra, annars blir man ju gamal även i sinnet

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: