God morgon/dag/kväll

God morgon 1:e april

2011-04-01 06:06 #0 av: Farwuq

April april på er alla!

Tungan uteFlört

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2011-04-01 06:54 #1 av: StefanW

Skall bli kul och se alla skämt idag!

Stefan - Modellbyggare

Anmäl
2011-04-01 06:58 #2 av: Farwuq

Danmark skärper tonen mot svenska medborgare. För att få arbetstillstånd vill danska regeringen ställa krav på bland annat språk- och historiekunskaper...

Tungan ute

Sydsvenskan

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2011-04-01 07:55 #3 av: ElLobo

Skicka sms - enda chansen att rösta i valet

Regeringen stänger alla vallokaler vid omvalet i Örebro. Man vill inte att felen vid förra valet ska upprepas. All röstning ska i stället ske via sms. En amerikansk expert har kallats in som rådgivare.

NA

Anmäl
2011-04-01 09:51 #4 av: StefanW

Återvinning skall ta tillbaka USA till rymden

"....För att överlappa gapet som blir mellan den sista rymdfärjefärden senare i år och den första uppsändningen av en ny bemannad kapsel om tidigaste fem år har Nasa beslutat att återvinna Apollokapslarna. Tanken är att använda en bärraket av typ Delta V Havey för att få upp kapslarna i omloppsbana för att sedan docka med ISS. Kapseln kommer vara dockad med ISS i upp till ett halvår innan utdockning och återinträde sker...."

Stefan - Modellbyggare

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.