Annons:
Etikettersajtenifokus
Läst 854 ggr
Ayena_old
1/22/08, 6:38 PM

Venus?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det någon som har kläm på när man kan börja se Venus på kvällshimlen? Den bör väl dyka upp snart?

Medde lägger in länk/:http://www.nasa.gov/home/index.html src="../Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />

Annons:
Mark
1/22/08, 7:10 PM
#1

Enl Astronomisk kalender kan man se Venus som morgonstjärna nu. Hon försvann i mellersta norrland i mitten av januari och försvinner i södra götaland i mitten av februari. Titta i söder till ostsydost i gryningen. Sedan dröjer det mer än ett halvår innan hon blir synlig igen

Ayena_old
1/22/08, 7:17 PM
#2

Men oj, ska jag behöva gå upp i ottan för att se henne? Får väl göra det då *suck*

Kommer ihåg förra våren då hon hängde där i väster varje kväll som en gnistrande diamant!

Mark
1/22/08, 7:44 PM
#3

Nej det funkar inte. Jag får aldrig chansen till något "Välj". När jag hittat bilden flyttas jag automatiskt tillbaks där jag börjar, med sökväg och filnamn ifyllda. Och klickar jag då på Publicera så står den och tuggar länge, men inget händer. Det är inte spec stor fil heller.

Mark
1/22/08, 7:56 PM
#4

Vilken klant jag är Generad, det blev ju fel tråd. Skulle ju vara "Vad är det bredvid månen". Nu blir jag väl snart portad!

medde
1/22/08, 8:13 PM
#5

Nej då inte alls:-) Det är så kul att ha dig här, fel gör vi alla!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
1/22/08, 8:17 PM
#6

Jag "puffade " Upp den även den här tråden vi har här på sajten om Venus.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
medde
1/22/08, 9:13 PM
#7

# Visst det är bara att kliva upp i ottan, men visst är hon vacker.

En sak vill jag passa på att nämna, glöm inte att länka till där ni lånar eller använder bild i från.Tack:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ayena_old
1/22/08, 9:53 PM
#8

Ok - då ska jag komma ihåg nästa gång jag lägger in en bild. Sökte bara på nätet och kommer inte ihåg var jag hittade bilden - minnet är kort men intensivt ;-)

vanessa
1/23/08, 2:39 AM
#9

Kort men intensivt, det är ju jag. Den kommentaren måste jag få låna :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

medde
1/23/08, 9:22 AM
#10

#8 Det är lugnt, jag la in länken så det är fridens.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ayena_old
1/24/08, 12:14 AM
#11

Vanessa! Du får gärna låna detta uttryck. Har faktiskt kommit på det alldeles själv Flört. Jag bara konstaterade fakta!

medde
1/24/08, 11:31 AM
#12

Då kanske jag också kan ta till det ibland?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
1/27/08, 6:47 PM
#13

# 0 Vacker bild  Glad

Annons:
medde
1/27/08, 7:27 PM
#14

#13 Håller med dig att den är helt underbart vacker. Titta gärna in i tråden som finns om Venus, där har du mera fina bilder.

Men Venus är vacker att se på

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
1/27/08, 9:46 PM
#15

# 14 OK! Glad Hade lite brådis sist jag kikade in här , så jag hann inte. Men NU ska jag..Skrattande

nera
1/27/08, 10:01 PM
#16

# 14 Men vilka otroligt vackra bilder alltså!! Där kan man ju sitta hur länge som helst och glo på dem alla..verkar ju va huuuur många som helst. Får återkomma dit senare. Tack för länktipset i a f Skrattande

medde
1/28/08, 10:17 AM
#17

#16 Kul att du gillade bilderna. Du är välkommen när som helstSkrattande

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: