Space Shuttle minut
Detta är verkligen en minut av massa bra information om rymdfärjan och vad som är på gång innför nästa uppdrag.
Ni kommer att få information Hubble, vad som väntar. Framför allt att 2 stycken färjor kommer att stå redo nästan samtidigt. Endevour kommer att finnas bredvid 39A - 39B. Detta har inte hänt sedan 2001 innför
STS-104 och STS-105, Då var det Atlantis och Discovery. Detta var så vacker syn med dessa två brevid varandra.
Klicka er in på denna länk………
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Spännande. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Hoppas fler som är intreserade av vad som händer just nu om färjan. Klickar sig in på länken. För denna minut ger väldigt mycket.
Är så ledsen medde, men min dator var stram över denna länk också..den accepterade den inte..
#3 Vad synd, jag kan lägga en länk till vad som sägs i denna vidoe om du vill.
Ja gärna tack 
Detta ska ja hem och se sen efter jobbet :)
Nu har jag lunch oxå
Passar ju på att va här inne och kika
Henke
# 6 Tack medde 
nera! Hoppas den hjälpte dig en bit på vägen.
# 9 Visst gjorde det
Jag hittade ju mera härliga Nasa bilder också som jag bara drunknade i..så tack för denna. Ska gå in flera ggr och titta där.
#10 Toppen! Men vad var det för bilder du hittade rätt på? Nu vart jag nyfiken.
# 11 jag bläddrade i kanten till vänster i den rutan, så stod där en text "images"-nånting. Klickade där, så kom det upp bilder från Nasa. Jag bara njööööt såklart 
#12 Ska in och titta, eller kan du ge mig länken till bilden.
Visst medde. Här kommer länken till bilderna:
http://www.nasa.gov/multimedia/imagegallery/iotd.html
Under den stora bilden så finns där enhel hög med småbilder man kan titta på. 
#14 Jaha! Nu vet jag vilken länk du var inne på nera. Den tittat jag ofta in på denna länk. Visst är det otroligt fina bilder. Kan säga helt enorma utan att överdriva.