Och värmen fortsätter
Nu är det kvällen 26/6 -09 och dagens sysslor är avklarade. Äntligen fick jag tummarna ur och drog fram Klippon. Sedan fick unge herrn sin dagliga promenad och mysstund på gräsmattan vid dammen (Han älskar när mattan är nyklippt) och så blev det en runda till affärn och Posten för att lämna ett brev som hade kommit till rätt adress men fel person 
Min adress men till nån Margareta (visserligen är jag långhårig men där slutar likheten )
Och nu sitter jag här framför datorn och tar det lugnt för det är inte nåt på burken, och väntar på att det ska bli lite svalare. Var ute och justerade upp ventilationen för bättre cirkulation
Ses vi inte så ha en bra kväll allihopa
Min semester också
2 iofs men då ska det vara sol och värme
Nu är jag inne, någon här i värmen?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
jodå som alltid känns det som
Hahha lite samma här.
Här är jag med 
Har nästan fått solsting idag då jag satt ute. På altanen var det högtryck på solen ovanför plasttaket, så man höll på att flyta bort då vi käkade kvällsmat. Fick lov att ta kaffet efterråt ute på framsidan.
Men man ska inte klaga. Det är helt frivilligt att sittta i solen..
hej du där:-)
Då är vi tre inne nu och tjatar
Låter bra det
Sitter på min balkong, som vi inte får sitta på eller ens vara ute på. Men regler ska ju brytas
rebellen Medde 
yepp!
Liver blir lite mer spännande då. Men i ärlighetens så är det väl enda jag törs, jo en sak till hastigheten i bilen..men inte då tösa är med. (rimliga hasigheter talar vi om)
o föresten har ni hört om skruven som sitter fat mellan något glas inne p ena färjan, som det är stora bekymmer med att få bort.
Den kilades fast då färjan expanderade att satt sig fast
Det är rätt man ska börja i liten skala
Kör alltid för fort själv
Men på cykeln kan jag iallafall säga sanningsenligt att jag inte vet hur fort det går för jag har inte nån hastighetsmätare på den (lagligt)
Man vill ju inte losa lappen.
# 14 Hi hi - du är ju också bra på svengelska medde
Inte bara jag märker jag..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
bara att göra såhär
Nää detta är att dumma sig förmycket
Det är Ghost Rider på filmen en ökänd mc kille från Stockholm som lekte med polisen länge tills han fick stopp engång och åkte dit (vad jag vet)
Det är vägen på väg till Vaxholm, vida känt detta. Tokdåre!!!
Men herregud!
Vad säger man…
Han åkte ju dit så det stänkte om det med all rätt
Det tråkiga är att det finns väldigt många yngre som ser upp till honom
och vill göra likadant vilket sätter käppar i hjulen för oss som kör normalt.
Förklaring:Att jag inte har mätare på min beror på åldern på den. jag kan sätta dit och det är original men det är två st och dom kostade 1500 styck vilket innebar att jag regade den utan. Det är samma sak med mina obefinliga blinkers men jag gör som cyklister visar med handen /armen
jag hade en cykeldator men den gick sönder så nu har jag inget så det är tur att Medde kör för fort i Stockholm så att man inte hänger på där och får böter 
Fy sjutton vilken dåre! Han utsätter ju andra för en enorm fara ju. Hur kan men "se upp" till en sån…
Det är tufft
Härnere nån km bort har vi nåt som heter Sjöborakan som det har skrivits en del om hur dom ¨buskör¨ Det är en flygraka så den är väldigt mycket bredare än den vanliga landsvägen med ett cafe ungefär på mitten. Varje Onsdags kväll är det träff där och det hörs här (dom flesta kör förbi härutanför i bra mycket mer hastighet än 70 som det står på skyltarna)
men iallafall jag är aldrig där vilket kan tyckas konstigt eftersom jag har gångavstånd dit om jag vill. men anledningen är att jag har sett hur det körs där och det är på fram eller bakhjulet och fort går det ibland stående på sadeln
därför kör jag till 'parkeringsträffar' man ställer cykeln och går och snackar
Först leo , du hänger inte med mig då jag trampar!! Inga ägg där under,,,,,
skämt
Nu är jag här!
Jag med
Tänker tjuvlyssna på eran diskusion om HD eller Engelsk hoj..
22 Du har inte sett toppen av engels ingenjörskonst med en galen svensk bakom styret ligga på full gas 
Ok! Det kansnke skuille bli något, men törs att lita på slangar och sladdar. Rickey:-)
Inte Ricky så mycket men Leo var en mästare på att ¨hjälpa till att skruva¨
Helt plötsligt försvann allt som hade gummihandtag ut verktygsväskan
t o m en Tor 8= liten slägga började vandra bortåt med en iller hängande i handtaget 
haha Han är ju så underbar den killen, visst är det lätt att sitta här och säga detta. Men att ha det runt sig kan bli kanske jobbigt. Mina katter river och jag är less.
Dom är underbara våra husdjur 

Visst är dom. när dom sover:-)
Måste skaffa ett jobb så att jag skaffa en kompis till Ricky
både jag och Ricky saknar Leo en hel del
Tror dig, är dom lätta att sätta ihop med nya sambo. Eller är det pip och kiv i början?
det är bråk som ser ganska farligt ut men inte är så farligt och det pips och skunkas och jagas och hålls på till dom kommit fram till vem som är högst i rang
men man ser om det inte funkar
Leo var först här så Ricky fick bo första natten i en kaninbur som stod på golvet så att dom kunde lukta och bekanta sig med varandra + att Ricky fick ett par timmar utan Leo för att bekanta sig med huset
och det var hugg mot gallret i början men sedan brydde dom sig inte och då var det bara att öppna buren och låta dom träffas.
efter ett litet tag sov dom i samma hängmatta utan problem
Men det går inte att hålla pojke/ flicka? Det måste bli en pöjk? Vad kostar en kompis till Rickey om jag nu får vara så fräck att fråga…
Det kvittar med könet. Honor kan vara lite mer vassa och dom är mindre
Mina favoriter är stora lugna kastrerade hanar. för dom luktar inte gott när det är dags att jaga flickor
Leo fick jag gratis han skulle kostat men dom såg att han och Tösen gick bra ihop
Ricky kostade 200kr
Det är som med alla djur att är det farmare som föder upp så är dom billiga men inte vetbesiktigade och chipade. och ibland dåligt hanterade finns även dom som hanterar och är duktiga med sina djur men några 100 lappar för oftast en en valp
Uppfödning med stamtavla,chip.vetbesiktning brukar vara startkit med dom oxå med filt som luktar hemma.favoritleksaken/erna och ibland lite mat
ett par tusenlappar för en valp
Alla mina utom Leo har varit omplacerade farmillrar. Leo kom från en uppfödare men var även han en omplacering och vuxna när dom kom hit
Mycket att tänka på.Lite som katter då det gäller kille och tjejer. Samt doften.Hoppas du kommer att finna en livkamrat till min favorit kille:-)
Nu menar jag Rickey