Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 791 ggr
StefanW
4/8/10, 7:26 AM

God morgon 8/4

En antydan till soluppgång med +3 och en symfoni av småfåglar som sjunger, det känns att våren är på gång. Nu är det dags att ge sig iväg till dagens arbete, när man svept i sig kaffet.

Ha en bra dag allesammans!

Stefan - Modellbyggare

Annons:
Farwuq
4/8/10, 8:52 AM
#1

God morgon god morgon.

Solen hänger över horisonten, det är 4,7°C det ser ut till att bli en solig dag. Fåglar av alla slag hörs, men mest kråkfåglar som finns inne på en kyrkogård som jag passerat på väg hit. Själv sitter jag med en kopp grönt té.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
4/8/10, 10:16 AM
#2

God morgon även från mig som nu vaknat och varit ute på en prommis med hundar och tagit in lite skön morgon luft i lungorna samt hjärna och hjärta.

Tösa min sover ännu, men det är ju påsklov så det kan hon gott göra ett tag till.

I dag vet jag inte vad vi hittar på ännu, men något kul blir det tillsamanns. Kanske tvätta och dammsug  bilen, urk! kommer hon kanske att säga. Vem vet? Nja får hon tvätta och fara med vattnet så blir det nog både bra och rent på bilen.

Men nu ska jag njuta av min kaffekopp och se lite vad som änder både på sajten och ISS.

Ha nu en riktigt fin dag alla

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

sissie
4/8/10, 11:08 AM
#3

God morgon atronauter! Här sitter man och avundas de som är där uppe på ISS. Hoppas det händer något roligt.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

medde
4/8/10, 11:18 AM
#4

Där upp är det alltid spännande.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[stblues35]
4/8/10, 3:12 PM
#5

God eftermiddag på er alla..hoppas att ni får en riktigt fin och trevlig dag med massa kärlek och värme:)

sissie
4/8/10, 5:30 PM
#6

Goddagens stblues. Rätt skönt med lite värme. Inte så mycket sol dock idag.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Annons:
nera
4/8/10, 9:34 PM
#7

Gokväll på er!

Här har det varit 10 grader varmt och solen har kikat fram vid ett tillfälle idag. Annars har det varit grått, men hyfsat varmt. Sonen och jag har varit och shoppat i grannkommunen. Jag har även roat mig med att tvättat upp vinterkläder idag.

Ha en fortsatt trevlig torsdagskväll alla Glad

Upp till toppen
Annons: