TV-program
Stephen Hawking och Big Bang del 1 i repris ikväll kl 18 i 2:an - missa inte det!!!

Del 2 visas imorgon kl 1800 i SVT2.
Del 1 sänds även söndag den 21 augusti kl 2200 i Kunskapskanalen, följt av del 2 kl 2300.
Ytterligare reprisering i Kunskapskanalen måndag den 22 augusti kl 1000 respektive kl 1100.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja det var ju klart att jag missade…får försöka ta det den 21 istället:)
Var ute och missade detta! Skandal rent ut sagt! Att missa denna undebara man som S Hawkings är!
Men vilken röta att det återsänds under nu under helgen, det blir att programera boxen direkt,,,så det inte missas.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Igår kväll såg jag programen. Ryser då jag ser Stephen Hawking… Vilken man! Hur spännand eoch bra som helst, ochverkligen värda att se. Men i ärlighetens namn så är det inte utan man blir berörd och känner en viss sorgsenhet då man ser denna underbara mans livsöde. Så tapper och stor.
I kväll börjar Vetenskapens värld. Kl 20.00 på Svt 2. Universum går mot kaos. Det ska vara en fyrdelad serie från BBC.
Missa inte den!

#5 Det programmet var helt fantastiskt! Kolla in repriser om ni missade! Och glöm inte nästa program på måndag - blir nog lika bra!
#6 Visst var det fantastiskt Mark. Man kan inte låta bli att njuta av den kunskapen den mannen har!
Aaaaarrggghh..missade totalt!!*suckar djuuuupt*