TV-program
Stephen Hawking och Big Bang del 1 i repris ikväll kl 18 i 2:an - missa inte det!!!

Del 2 visas imorgon kl 1800 i SVT2.
Del 1 sänds även söndag den 21 augusti kl 2200 i Kunskapskanalen, följt av del 2 kl 2300.
Ytterligare reprisering i Kunskapskanalen måndag den 22 augusti kl 1000 respektive kl 1100.
Ja det var ju klart att jag missade…får försöka ta det den 21 istället:)

Var ute och missade detta! Skandal rent ut sagt! Att missa denna undebara man som S Hawkings är!
Men vilken röta att det återsänds under nu under helgen, det blir att programera boxen direkt,,,så det inte missas.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Igår kväll såg jag programen. Ryser då jag ser Stephen Hawking… Vilken man! Hur spännand eoch bra som helst, ochverkligen värda att se. Men i ärlighetens namn så är det inte utan man blir berörd och känner en viss sorgsenhet då man ser denna underbara mans livsöde. Så tapper och stor.

I kväll börjar Vetenskapens värld. Kl 20.00 på Svt 2. Universum går mot kaos. Det ska vara en fyrdelad serie från BBC.
Missa inte den!

#5 Det programmet var helt fantastiskt! Kolla in repriser om ni missade! Och glöm inte nästa program på måndag - blir nog lika bra!

#6 Visst var det fantastiskt Mark. Man kan inte låta bli att njuta av den kunskapen den mannen har!
Aaaaarrggghh..missade totalt!!*suckar djuuuupt*