Rymdkuriosa
Jag har fått så fina presenter av Medde, så det snurrar i huvudet på mig av lycka. Först ut en nyckelring.
Och så denna rymdpatch. Hoppas ni kan höra mitt kurrande genom cyberrymden. Den är inramad och står med mina andra rymdsaker på i vardagsrummet. En nörd, ja, kanske :-).
Tack Medde för gåvorna. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Men jisses!!!Vad glad eller chockad att se detta här, men så makalöst glad över att du är nöjd. Det värmer gott i min själ det vill jag lova. Men snäll rara du det är ingenting jämnfört med den fina julklapp jag fick av dig. Läser den inte, bara klappar på den och skryter om den. Har ju en som din inte finns en sign av Christer Fuglesang den kan jag läsa i.
Som ni ser åvan detta kan man skryta om:-)
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Förvandlade denna tråd till rymdkuriosa, eller vad man nu kan kalla de saker man är stolt för som handlar om rymden.
Lägger in rymdsingeln som är inspelningen av den första rymdpromenaden. Min man fick den när han var på Skansen som liten pojke där de visade upp något från rymdraketen. /Vanessa

Är väldigt avis på dina saker Vanessa :-)Men petar in lite bilder jag med.

Ännu mera patch

Nu ska jag nog fota mina fina saker jag fått från mailvän som jobbar på Nasa! så jag kan skryta lite, men mest skryter jag om att jag har vän på Nasa! Som lär mig massor.

Kan du få honom förpackad? Kanske inramad? Vilka snygga patchs du har.
Men avundsjuk på sakerna jag har? De två första fick jag från dig, och singeln tillhör min man. Fast jag har sagt att då vi är gifta så tillhör hälften mig, det vill säga omslaget :-). /Vanessa

Ska kolla om det går att förpacka han, men det är risk att porto blir för dyrt.
Ang dina saker, vad kan jag säga Snobben! Behöver jag säga mer?

Här kommer min numera trasiga Snobben.

Du måste lova att vara rädd om snobben och inte tappa han i golvet fler ggr. Han är ju kult.
Nu måste jag foto mina fina presenter jag fick av min "vän" och lägga in dom bilderna :-)

Min fina Endeavour

En till på Endeavour

Lite rymd snacks kanske?

Wow, så det är sånt de äter i rymden bland annat? /Vanessa

#13 Nästa gång jag träffar dig kan du få en påse av något rymd snacks, persika, banan, eller blandat frukt finns hemma hos mig.

Tufft, när ska vi träffas? :-) /Vanessa

Säg bara till och vilken smak som önskas :-)

En suddig bild på MIN! T-tröja

_Månkatt
_

Vanessa ! Du ville ju ha persika och det är det som är i påsen du ser på bilden åvan, bra val för den har bästa bilden på påsen tycker jag.