Astronomi iFokus

Astronomi

Etikett: övrigt
Läst 376 ggr
medde
0

Rymdresa för 1,5 miljoner.

Satt och läste Expressen i dag och såg denna artikel och tänkte attan att man inte har 1,5 miljoner på kontot! Men drömma kan man ju göra. Klicka på Expressen och läs själva. Vad skulle du göra om du hade pengarna?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Farwuq
0

Renovera lite i lägenheten och spara resten tills jag blir lite äldre.

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
0

Där har du en poäng att både renovera och spara, tror inte jag skulle köpa en biljett oavsett hur mycket pengar jag hade på kontot. men nu är det ju inte så. Men kul tanke.

medde
0

Där har du en poäng att både renovera och spara, tror inte jag skulle köpa en biljett oavsett hur mycket pengar jag hade på kontot. men nu är det ju inte så. Men kul tanke.

vanessa
0

Första tanken var en lägenhet, men så insåg jag att en lägenhet i Stockholm kostar mer än de pengarna. Så då skulle jag inte ha en spänn kvar. Men jag skulle nog inte ha problem att få lån då :-).

1,5 miljoner är inget tyvärr i dagens läge. Vill annars se till att familjen har pengar så att de inte behöver tänka på pengarna i första hand och lusten i andra. Sedan skulle jag ge en summa till något ideellt. Men vill skaffa en lägenhet. Vet vilken också. Suck. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

medde
0

#4 Vilken lägenhet då? Nu vart jag nyfiken som attan.

Lägger även in den länken du hittade i detta ämne ang rymdfärd till Aftonbladet

vanessa
0

Terasslägenhet i Täby. /Vanessa

medde
0

Aha! Då är jag med. Men jag känner att skulle jag bo på botten skulle det vara endast på landet, vill bo högre upp om det skall vara i stan eller så, lite feg för botten plan.

vanessa
0

Det är inte en bottenvåning om du tror det, och med extrapengar så får man sjöutsikt. Fast då räcker inte 1,5 miljoner långt. Balkongen är det som gör att det kallas terasslägenhet, Den är 20 kvm och har en stor containerbalkonglåda som man till och med kan plantera träd i. Sedan så är det uppbyggt så att lägenheten under ligger längre fram. Lite som en pyramid är byggd. Nog med lägenheter och sånt :-). /Vanessa

medde
0

Ok, då ska jag nu börja spela på Tipset, Lotto, V75, Keno, Ev att försöka lära ming poker och åka till Vegas och vinna stora kovan:-)