OT Vacker bild + Presentation
Hej! Är ny medlem här och det är ju alltid kul med en presentation.
Jag heter Malin, ni ser mig oftast på sheltie, foto, djurfoto, eller hundar-ifokus, men idag hamnade jag här. Älskar att fotografera, och mitt mål med året är att få ett snyggt kort på månen, så en dag kanske jag lägger upp en bild på månen här. Djuren som jag har hamnar oftast på bilderna, bl.a sheltien Ronja som är 10 månader, förhoppningsvis ska vi börja tävla i agility och lydnad efter kurserna och mycket träning, min andra vovve heter Ivan, han är en Lancashire heeler på 7år. Har även 3 hamstrar, har tidigare haft en liten hobbyuppfödning som jag tills vidare lagt på is pga. pensionerade avelsdjur och tidsbrist. Spelar även volleyboll på fritiden, innen dess går jag i skolan och lär mig livets alla regler *ler*.
Ett annat intresse som står högt på listan är att resa, min mamma som är totalt restokig har nog smittat mig så vi reser en del med familjen och även med vänner, men hoppas att det blir lite resor inom Sverige också eftersom geografi inom Sverige inte är min starka sida, speciellt inte när man leta utställningar som man vill anmäla vovven till.
Jag lägger upp en bild som jag fotade från balkongen i Florida, en underbart vacker solnedgång som jag fick se under en underbart rolig resa!

medde varit inne och lagt bilden i tråden.
Fina bilder = )
Hej Malin3033, Först ett stort välkommen in hit.
Tack för dessa bilder du visar, är helt tagen av dom, men den första bilden är helt enormt vacker! Detta måsta ha varit något extra att få se. Tagen är ordet.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Kul att du också hittat hit Malin 
Kram
Visst är det, hoppas att få se henne mer här:-)

Welcome hiit! ;D
Tack!
#3 Jo visst är den speciellt Medde, det är inte den "vardagliga" solnedgången man har här hemma, konstigt nog är det alltid samma sol som går ner, ibland tycker man att den är så himla mycket vackrare i andra länder, och mycket mer speciell. :o)
#7 Det var verkligen sanna ord du sade nu! Tyckt och kännt samma sak ibland.