Astronomi iFokus

Astronomi

Etikettjorden
Läst 745 ggr
medde
0

Jorden

Hittade denna sida om Jorden inne på Wikipedia och tyckte den var riktig bra, så jag lägger en länk till den. så att kan läsa den direkt därifrån. Känns lite torrt att lägga länk, i stället för att skriva själv men den var både bra och fina bilder.

Jorden länk.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
0

Gå gärna in på länken och läs om vår vackra jord!

nera
0

Ja visst är våran egen planet vacker ! Tack för tipset medde Glad

medde
0

Visst är den det, men varför är vi inte rädda om den?

nera
0

Man försöker så gott man kan..Värre är det ju med de som inte bryr sig, som styr och ställer bara för att tjäna så mycket pengar som möjligt. Det är ju våra barn och barnbarn och alla nästkommande generationer som kommer att få  mycket att ta reda på tyvärr..

Mark
0

Jag blir väldigt frusterad av ingen av makthavarna, dom riktigt stora alltså, verkar ta detta på allvar. Käns riktigt deprimerande ibland, bokstavligt. Gråter

nera
0

Du har så rätt Mark

Ayena_old
0

Jag skulle vilja ta alla dessa makthavare, stuva in dem i en rymdfärja och skjuta upp dem så att de gick i en omloppsbana kring Jorden, så att de verkligen kunde få en distans till vad de håller på med.

Mark
0

#7 Gud vilken bra idé! Så får dom ser all ljusförorening på nattsidan oxå!!

medde
0

#7 Jag håller med dig, helt och fullt!

nera
0

Ha Ha Ayena, Den var bra! Jag kan hjälpa dig..hi-hi…Flört

Ayena_old
0

Men då är det bara att sätta igång med insamlingen!

Vem ska vi börja med

George W Busch / Osama Bin Laden /…………

nera
0

Ja där finns nog en hel bunt att ha ihop i den församlingen av utspridda bestämmande  herrar som hjälper till att förstöra miljön..Fundersam

Ayena_old
0

Ja, vi får kanske skaffa flera rymdfärjor för att kunna hysa alla dessa planetförstörare.

vanessa
0

Det vore väldigt, väldigt bra. Bill Gates ställer säkert med lite pengar för det :-). Frågan är väl bara om man kunde lämna dem kvar däruppe också. Låta stronauterna kliva över till annan färja och sticka. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

medde
0

Jag tycker vi ber om bidrag från dom alla:-.) Sen kör vi på Vanessa:s idée, den verkar bra den med. Vi står för insamlingen? Flört

Ayena_old
0

Det låter som en utmärkt idé att låta dem stanna kvar däruppe.Glad

nera
0

Flört

medde
0

Kul att alla med på detta.