Astronomi iFokus

Astronomi

Etikettövrigt
Läst 746 ggr
medde
0

Tillbaka:-)

Nu verkar det som vi är tillbaka, så himla kul. Trodde jag bara skulle ha det skönt och njuta av det fina vädret. Men icke sa nicke, klart man har varit och försökt titt som tätt att komma in här.

Nu kör vi igång med nya friska tag igen. Har saknat er alla.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
0

Ja ack så härligt att ifocus fungerar igen Skrattande Det är bara att erkänna att man blivit lätt beroende av er härinne..Vare sig man vill det eller ej..hi-hi..

medde
0

#1 Om du visste vad du slog huvudet på spiken nu nera. Jag sade innan, vad skönt nu ska jag vår städa hemma njute tiden med valpen, puttsan heller. Kollade titt som tätt och iFokus var uppe igen, det är att bita i det sura äpplet och säga, gillar iFokus och saknar när det nere.Men visst har haft det toppen bra, långa fina promenader med Mickey och njutit av solen.

vanessa
0

ABSTINENS. Det är något jag haft. Nu får jag äntligen mitt Ifokusberoende tillfedställt igen. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

medde
0

Visst är det så Vanessa! Jag sa att nu skulle jag koppla av och mysa, men det gick ju inte att låta bli att klicka under favoriter/iFokus. Flera gånger per dag. Så visst vill man hit. ljug annars.