Astronomi iFokus

Astronomi

Etikettersajtenifokus
Läst 648 ggr
medde
0

Serverbyte! Info från iFokus

Viktig info från iFokus

Det kommer att göras ett serverbyte, detta kommer att ske i dag eller i morgon. Under denna tid kommer iFokus att ligga nere helt. Detta kommer att ta ett par timmar. Under tiden kan ni njuta av det vackra vädret.Hoppas vi ses då allt är klart igen.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
0

Ok! Då vet jag ifall det inte funkar Glad Annat finnns det ju alltid att göra. är bara viljan som inte hänger med..hi-hi…men jag har ett par bra böcker på G som jag alltid kan läsa och höra  på klart.

medde
0

Vad ska man görá under tiden iFokus är nere??? Man har ju inget att göra, inte alls gå ut med hunden eller leka med tösen. städa eller fixa läxor. Så har något ett råd eller två, vad man ska göra under denna tid?

medde
0

Vad ska man görá under tiden iFokus är nere??? Man har ju inget att göra, inte alls gå ut med hunden eller leka med tösen. städa eller fixa läxor tillsammans med tösen. Så har något ett råd eller två, vad man ska göra under denna tid?

nera
0

Ha ha..du e kul du medde Flört Nä, du har säkert inget alls att göra..hi-hii..*fniss*

nera
0

Du kan ju alltid vänta på brevbäraren kanske..Glad

medde
0

Ja! men han har varit här redan.

nera
0

Oj då, då kanske du kan putsa fönster eller skura golven då eller nåt annat trökgöra under tiden..Flört

medde
0

#7 Golven blir redan svabbade varje dag, då jag nu har valpen hemma, ham är inte helt 100% torr ännu, men nästan så:-)

Men visst är det jobbigt då man van med en sak. Men håller detta väder i sig så blir det perfekt för fina promenader med vovven.

nera
0

# 8 Ja vovven håller dig väl väl sysselsatt Glad

medde
0

#9 Mer än väl gör han det, hela itden fullt upp. Men han är så go kille. Älskar tösen min gör han. Dom är så söta, då hon går och lägger sig för kvällen traskar han med och sover där hela natten.

medde
0

Vi har klarat av denna dag, så då verkar det som det kommer att bli i morgon. Trist. Hoppas då på fint väder.

nera
0

Ja, vi får hålla kontakt tankemässigt med varann under morgondagen. Men vi ses ju igen när allt är klart! Ha en fin torsdag allihop utan ifocus . Ska tänka på er Glad

nera
0

Hej hopp allihopa! Hur har den " ofrivilliga" frånvaron från ifocus varit? Själv har jag haft fullt upp ändå. Sysselsättning har man ju alltid när man har familj…

medde
0

Helt underbart!

medde
0

Helt underbart!

vanessa
0

Nyttigt, men abstinensen har definitivt påverkat mig. Får nog lägga detta bland mina beroenden :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

medde
0

#17 Samma här, det är bara att erkänna detta!