Tv-Program
Startar upp en ny tråd om bra Tv-Program som vi inte bör missa här. Så lägg in gärna om du hitter eller ser att det skall komma ett bra program, om vårat kära ämne här inne.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Visat Explorer kl 17,00 i dag onsadg.
Programet handlar om den första kinesen Yang i rymden. (okt 2003) Programet ar upp allt säga det om då tex, att beslutet togs bara timmar innan uppskjutning vem som skulle få åka, det skall skildras vad som hände bakom kinas topphemliga dörrar, även den hårda träningen tas upp. Rätt och slätt ett bra program att se!
Jag kommer att titta och även spela in detta program, så Vanessa kan få se det, då vi är lika glömska.
Någon som såg detta program?

Ville se det, men soooomnade. Var slutkörd. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Det kommer mycket bra program framöver, om bland annat om rymdkapplöpningen som du skrivit om.
# 1 Har inte denna kanal heller..
#5 Men nera då, vad ska vi göra för att hjälpa dig? Men det programet om rymdkapplöpningen tror jag skall gå på en "vanlig" kanal, ska kolla detta.
# 6 kan du inte skicka över en tv kabel till mig så jag också får se..
Ja hoppas det kommer på "vanliga" kanalerna också.
#7 Som du märk har jag knappt tid att masa mig ner till centrum, hur ska jag då kunna skicka.
Men jag ska ta mig ner och skicka en bok! Det står först på listan, men sen kanske!