Astronomi iFokus

Astronomi

Etikettövrigt
Läst 805 ggr
medde
0

Bra index

Nu har vi ett jättebra aktivitets index på sajten! Vilket är så himla kul.

Tack  till er alla medlemmar för det. Ni är toppen!

Smiley 3d offre fleurs.gif Tack alla!

Men la in en liten undran till Vanessa! och sa att det sjunkit något på sheltie där jag är Sajtvärd med. Undrade då varför lite, fick ett ett svar som fick mig att små le en del:-)

Det hon sa var att: Vi på denna sajt var lite äldre än på sheltie och att vi kommit på att för mycket sol kan vara skadligt för oss.Så vi stannar inne! Det är skillnaden på sheltie och här. Tjerna är ute och tränar sina hundar i solen. Är det så att vi är rädda för solen??

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

vanessa
0

Dessutom, är jag i solen så får jag fler och fler fräknar och det tar ett halvår innan jag ser "normal" igen. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

medde
0

#1 Pippi LångstrumpFlört

nera
0

Ja jag ska erkänna att jag har fullt sjå att springa mellan solstrålarna och datorn Flört

medde
0

Ni är helt underbara här inne. Så kul varje gång jag väcker min data för att komma in här. Så blomman ovanför är ni värda.

nera
0

Tusen tack medde, och tack detsamma! Skrattande

vanessa
0

Så sant, Medde. Som liten brukade de kalla mig för nyckelpigan. Då tyckte jag att de var lite irriterande, men idag så inser jag att det är sött.

Applåderar dig fr ditt arbete med sajten, och för alla underbara medlemmar. Det känns som att komma hem när man går in här. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

medde
0

Tack för dina applåder Vanessa! Men visst är det kul att vara här inne. Vi tillsammans alla har verkligen skapat ett trivsamt ställe att vara på.

Buuc
0

Jag applåderar till er, ni är helt fantastiska! ;) Det är så mysigt med denna lilla sajt. Det känns faktiskt skönt att det inte är så många aktiva och att man inte behöver kolla 700 inlägg varenda dag.. ;)

medde
0

# Näe men ca 500 inlägg vill jag ha varje dag:-)  (skämt)

medde
0

Just låg vi på över 5000 i index.

Bugar och bockar för det.

Ayena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är absolut inte rädd för solen. Var ute och grillade mig en stund i parken i går. Idag har det dock inte varit så fint väder så det har fått bli en blom-omplanterings-dag.

Och så vill jag ge en stor blomma till sajtvärdarna här inne, jag stortrivs här. Det är en sajt där man kan umgås samtidigt som man får väldigt spännande och intressant information.

Ja här kommer blomman!

medde
0

Vilken vacker blomma. Den tackar vi alla för.

Vill absolut inte verka snorkig, och snälla ta mig inte för det nu. Snälla!! Det ärr jag som är Sajtvärd här på astronomi, det finns bara en Sajtvärd.  Men Vanessa och Mark är Medarbetare här inne, dessa är guld värda för mig. Absolut.

Vanessa är Sajtvärd på Skuggfolket. Och där är jag Medarbetare.

nera
0

Paper Work Ja en stor kram till er alla som håller i denna sajt!! Ni är fantastiska hela ligan. Även  alla andra medlemmar som skriver här! Här på sajten så känns det som en oas att gå in till, man får liksom ny kraft. Skrattande Så får man lär sig en hel del också…

Ayena
0

# 12 - Aha då förstr jag. Det kan bara finnas en Sajtvärd och så är de andra Medarbetare. Bra, då fick jag det klart för mig. Men blomman får ni dela på i alla fall Kyss

medde
0

Visst gör vi det,men utan Medarbetare och medlemmar skulle denna sajt inte vara vad den är, så alla ska ha sin del av denna underbara blomma, även du Devona