Nöden har ingen lag...
… men en påse.
Toaletten har gått sönder på rymdfärjan. Så de sätter påsar i den som nödlösning. Notis i Aftonbladet. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Kan dom inte göra som man gjorde på tåg förr, då var det ju bara ett hål rakt ut.
Då skulle rymden få ytterligare några satteliter.
"Birollsinnehavare"
Birollssällskapet "BIRA"

Om det ändå gick så skulle de nog själva vilja göra det. /Vanessa
#1 Det vore något:-)
Skämt o sodo ser lite kul i detta, vilket är nog inte så lustigt igentligen. Men tur att Discovery är strax på väg dit med reservdelar. Tänk om den inte var på väg dit nu. Då skulle det nog bli körigt däruppe!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Jag tror att de verkligen längtar efter att Discovery kommer. Kanske med benen i kors :-).
Ja, jag hade lite roligt när jag skrev inlägget, om "nöden har ingen lag" och "nödlösning". /Vanessa
Detta är ganska kul att läsa, då även dom har "vanliga" problem som att en toa inte funkar. Men en annan ringer rörpularen, och inte behöver vänta på en rymdfärja. Så mitt problem då ses kanska enkelt om det skulle hända

Min man läste någonstans att någon på NASA meddelat att toaletten nu fungerar. Men det är lika bra att de tar med delar till den. /Vanessa
Delarna är packade redan! Så då kan de ju ha det i reserv om det händer igen, för det är ju svårt att ringa rörpularen.

Haha, stackarna! :P Jag skulle aldrig klara av att kissa i en påse.
#10 Men är man tvungen så är man, då kan ju liksom inte "gå ut" och göra det.
Ja,,ha ha..nöden har ju ingen lag direkt…som vanesssa säger i huvudämnet…
Kan bara hålla med.

#10 Jag vet, men ni ska bara veta hur petig och bortskämd jag är när det gäller att gå på toa! Jag klarar absolut inte av att gå toa i skogen, i nåt dass eller såna där konstiga toaletter som man inte kan sitta på, utan måste "huka" sig. Jag klarar inte heller av att göra det i typ toaletter på fest eller nåt, i lokaler och så. Och hatar att göra nummer två i alla dessa + hos gäster. Bara hemma hos mig. ;P