Den glömda Space Shuttlen
"den här är en annan, en Airfix"

Hittade en annan bra film i samma veva
"den här är en annan, en Airfix"

:-). Brukar se det programmet. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Ska gå in och se vad detta är. Ses!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#1 Nu har jag varit inne och titta på den som finns i #1 Denna film är för mig helt fel. Tror inte den är äkta vara.

#1 Det är mycket som känns fel i denna film. När G-krafterna sätter in så tar man upp en spegel och speglar sig? Och lyckas hålla i spegeln utan att armen trycks mot kroppen. Sedan verkar inte huvudet heller tryckas mot nackstödet. En sak Medde, har de inte handskar på sig? Ser en hand utan handske, men jag kan ha väldigt fel. Det vet jag. /Vanessa
#5 Det var precis vad jag sa till till ang spegeln, men det var för att titta bakåt. Klart dom har handskar på sig. Fattas bara annat. Finns ett par saker till som verkar lite fel. Men jag har just nu i denna stund mailat till min vän. Föt att få lite svar på några frågor, bland annat söker jag ett tids schema. Återkommer mer då jag får svar.

Okej, men varför titta bakåt?
Tack för att du kontaktar honom. Då får vi kanske svar att det är superäkta eller som vi tror. /Vanessa
Dom bägge två sitter med speglar i händerna. Men väntar och hoppas det kommer ett svar snart. Har jag fel så bugar jag gärna och ber om ursäkt. För det är så mänskligt att fela. Detta händer oss alla. Så blir det jag som har fel, så ber jag om ursäkt. Men jag tror inte det i detta fall
Vid två minuters tid kvar brukar visiren stägas.Sen har jag för mig att dom säger något mer vid "Negativ return" Inte säker men ska kolla det, för vid det tillfället sägs det en dast "Negativ return"