Astronomi iFokus

Astronomi

Etiketterböckerfilm
Läst 691 ggr
medde
0

Tv program 9/6 Månbilar

I kväll på Svt kanal 2 Kl 20,00. Vetenskapens värld. I kväll kommer det att handla om :Den ryska månbilen. Ryssarna kom även till månen. Det står 2 st månbilar parkerade där uppe. Detta är vad som står om infon om programet

Så slå på Tv kl 20,00

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
0

Tack för tipset!

medde
0

Jag kommer att titta på detta, ska blli intresannt att se vad detta är.

nera
0

Samma här!

medde
0

Då kan vi ta detta om programet, här senare eller i morgon? Kul att höra då vad du tyckte?

Så nu vet alla att vi inte är här mellan kl 20,00 /21,00 i kväll.

[Henke29]
0

Ja de där verkar kul de får man kika på :)
Tack medde för infon om programmet.

medde
0

Toppen Henke29. Samma här ska se till at hunden är rastad och klar till programet börjar.

[Henke29]
0

Aha ja gör de så du slipper gå ifrån när programmet börjarFlört

medde
0

#7 Exakt vad jag tänker göra. Detta får bli min stund, till min tös stora fasaFörvånad Mamma ska ha Tv i en hel timma!

[Henke29]
0

#  8 Hehe ja men va bra
Då kan ju tösen göra nått annat under tiden..

medde
0

#9 Tvungen och ladda videon där av borta ett tag.  Det är inte så lätt att sysselsätta henne, då hon vill se "hennes "program. Men visst hon är en snäll tjej så det ordenar sig.

medde
0

Hoppas vanessa kommer in så hon ser att detta program är på G, Annars missar hon igen som vanligt.

[Henke29]
0

Ja de får vi hoppas hon gör
Så hon inte missar detta.

medde
0

Vanessa bruka ibland missa, vilket jag tycker är jättekul, då har man ju chans att retas liteFlört

medde
0

Vanessa !!Hallå var är du??th_blissysmile

medde
0

Jag vart kvar här inne, då jag gjorde en deal med dotter. Så hon kan se sin Tv nu, för jag spelar in detta program.

vanessa
0

Jag missade inte, min man påminde mig. Men så kom jag på att jag redan sett den :-) så då slutade jag titta. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

nera
0

Det var jätteintressant! Men tyvär så blev det en del avbrott för mig mitt i programmet så jag fick gå ifrån, så jag missade lite. men såg i det stora hela.

Jag blev så glad på slutet när de slog sina kloka huvuden ihop och började att samarbeta med varann istället för att motarbeta varandra som tidigare, bara för att tävla mot varann..= )

Det var kul på slutet i programmet när man fick se en rymdtoalett! Då gick mina tankar automatiskt till inlägget häri tidgigare ( tror det var vanessa som la in det om trasiga rymdtoaletter? ) Tänkte direkt på det vi talat om, så det var kul att få se Glad

medde
0

Jag tror inte jag sett detta program, ska hinna med att göra det i kväll. Jag spelade in det, tösen fick ha Tv:en,