TV4 Science Fiction
Jag tänkte abonnera på TV4 Science Fiction, men upptäckte att ett sådant stort bolag som Com Hem inte har den kanalen i sitt utbud.
LeffeD kan hålla med dig att jag tycker det är så att Com Hem inte har denna kanal
Vet inte hur jag ska klara mig utan denna. Nej åter till allvaret, visst är det synd att den inte finns. Kan erkänna då jag fick reda på att den skulle komma kastade jag mig på luren och ringde till Com Hem och sa Jag vill ha!!! Men fick bara. Näe !!! Den har inte vi. Tack för kaffet Com Hem.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
:D Jag älskar sci-fi kanalen.. den äger!
# 2 Då kan du vara glad för vi som har Com Hem har inte denna kanal alls. Vilket jag tycker är så synd.
#3 Jo, det är det.. dom borde ha den:/ men du kan väl komma förbi mig och kolla ;)?
#4 Bor på långt från dig, men tack för erbjudandet:-)

De ligger i diskussion med ComHem så det kommer att landa även där. Oroa er inte. Min man vill ha den, och jag har sagt ja om jag kan få TV4 Fakta. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Blir det aktuellt på Comhem tar jag nog bort Hallmark och tar TV4Sci istälet
#7 Lysande idée sickan! Jag kommer nog att göra samma sak som du.
Ja är på ggr att skaffa Boxer nån som vet om dom har Tv 4 Sic Ficton där ??
Läste lite äldre artiklar här :)
Henke
Numera finns ju Discovery Science hos Comhem, jag har det i mitt Large-paket.
Undra om man kan få Comhem här till lägenheten
Henke
#11 Gå in på www.comhem.se och på höger sida tror jag det är så skriver du in din adress så talar de om ifall du kan det :o)
Tack för länken Asa_N 
Vi har samma paket du och jag Asa_N med saknar ännu TV4 Science Fiction. Då Com Hem inte har denna kanal, men hoppas att den kommer en vacker dag! Som nu:-)