2009 är det dags igen :o)
Läser just i Aftonbladet att Christer Fugelsang är klar för ny resa till rymden :o))
Medde, vet du mer?
Va kul att han är klar för yttligare en resa..
Kul att veta Åsa
Ja visst är det kul att han får åka en gång till
men det är han värd.
Ja absolut är han värd det 
Då blir de till att kika på det framöver när han sticker iväg,,
Henke
Ja det får man ju följa så nu har man något att se fram emot till nästa sommar :o)
#0 Yepp!
2009 är det dags för Christer Fuglesang. Den 30 juli 2009 ger sig STS-128 upp till den internationela rymstationen med
C Fuglesang i sin besättnig, tillsamanns med tre st Nasa astronauter skall dom levera en teknisk utrustning och även lämna av en besättningsman och ta hem en annan från ISS.
Vilken hörjpunkt att följa igen. Återkommer med mera fakta, då detta medelande är precis färskt från Nasa.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Vad jag vet nu i dags läget är att det är Atlantis som kommer att ta upp C Fuglesang i STS-128, detta kommer att bli Atlantis 31 flight och uppdraget är planerat för elva dagar i rymden.
Jamen jippi vad roligt för Honom! Minns att jag såg hans föreläsning han hade på tv där han berättade om sin förra rymdresa och visade bilder, så jag hoppas att han gör så igen nu om denna nya färd.
Grattis och lycka till till dig Christer Fugelsang 
Ja jag vart riktigt glad när jag läste detta till frukosten i morse här på jobbet :o) så jag ilade hit och länkade.
Hoppas han tar massor med bilder igen.
#9 Det kommer nog massa med bilder, sen blir ju intresse så stort i Sverige då han är uppe, så det kommer ju massa med repotage i svensk press och tv.
Ja det var ju rent hysteriskt sist när han var med :o))
#11 Detta kommer nog att upprepas tror jag, både på gott och ont.