Astronomi iFokus

Astronomi

Etikettövrigt
Läst 1737 ggr
medde
0

medde borta!

På fredag morgon åker jag och min tös ner till Kolmården på en lill semester. Jag kommer vara borta under fredag och lördag, vi kommer hem sent lördagkväll, då är det nog mycket att packa upp och fixa med. Hunden skall hämtas från sitt hund pang med mera. Om det är något som behövs eller händer här inne, så ta kontakt med Asa_N på singelföräldrar, så hjälper hon till.

Men om jag hittar på en data på hotellet så kommer jag nog att smita in, för man kan ju inte vara utan er för länge här inne. Vi hörs och ses under söndagen hoppas jag. då vi kommit hem från våran "vilt safari"

Må bäst alla.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Ayena
0

Hoppas att ni får en trevlig liten tur och att vädrets makter är snälla :-)

medde
0

Vädret! Hmm,,,Det hoppas jag verklligen, förra året då vi var där öste det ner i bägge dagarna. Vi var nog mer blöta än delfinerna var. Men nu ska vi ha tur i år. Ska bli så skönt att få denna lilla semester.

Asa-N
0

#2 Viss risk för skurar på lördag eftermiddag annars uppehåll. Kollade just prognosen :O)

Ja är det någon fråga/problem under helgen när medde är borta är det bara att hojta till, jag kommer ju att vara här inne också, men allt sådant tas i privat pm :o)

medde
0

#2 Risk för skurar, dessa känner man ju till. Men men inga dåliga väder, bara dåliga kläder:-)

Asa-N
0

Ja men om du tar med regnkläder och paraplyer så kan du vara säker på att det inte kommer något regn :o))

Buuc
0

Åh vad kul för dig medde. :)

Ressu
0

Ha de superbra på Kolmården =) Vi kommer att sakna dej medde, men du förtjänar verkligen en "minisemester" som orkar hålla efter oss Skrattande

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

medde
0

Tack vad ni är snälla! Jag ska bara se på dom vilda djuren och springa efter min dotter som brukar ta på snabba skorna och fara runt, sen blir det hotelet för njuta av god mat och slappa, sen tar vi en tur över dagen igen i parken innan vi far hem igen.

Stora frågan är :Kan jag klara mig utan er så länge???

nera
0

Men ha det så jättebra ni båda Glad Och lycka till med både resa väder och vind. Håll er undan för vilda lejon och kameler..hi-hi..Flört

Kram från nera..

( psssst, jag ringer dig snart)

medde
0

#9 Tack, vi hoppas på tur bde med väder och lejon, förra året hade vi en brunbjörn som bet i bilen, så det vart märken och hål, så vi har haft försmak.

Nera kan vi hörras vi senare under kvällen efter 19,00 skall börja packa lite och fixa middag, men vill så gärna prata med dig innan jag åker.

nera
0

# 10 Absolut! Nemas problemas Glad

[Henke29]
0

Välkommen hem till Småland om nån dag medde Skrattande
Slå en pling när du vill ,,

Henke

medde
0

#12 Vi räknar att åka ner nu i veckan,vi höres via luren eller pm innan.

#11 Tack nera.

vanessa
0

Åh, du får ha det så bra på Kolmården och med alla djur. Sköt om dig och familjen en massa. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

medde
0

Hej

Nu har jag snott hotellets data en par sekunder, måste ju säga hej till er. Beroende? Näe! Kul att bara komma in och säga hej till hej.

Dagen har varit kul, med massor av vilda djur. Regn i masser med! Men det gör inget allas, njuter för full ändå. Ha det bäst!

Ressu
0

medde, jag är inte det minsta förvånad över att se att du varit inloggad Skrattande.

Hoppas ni har det bra vid Kolmården!

ps. Det är tillåtet att vara beroende. Jag börjar oxå känna ett beroende, abstinens när man inte slipper att logga in Generad

// Ressu
kennel Westtorpets

-medarbetare på Cocker spaniel iFokus

Buuc
0

Hahaha, lilla medde kan inte låta bli datan i två dagar.. x) Hur kunde jag motstå det i nästan en månad? Men vänta lite.. Hur kunde jag det egentligen?! :O

medde
0

#16 Sant som sagt, hmmm,,, skäms på mig. Jag var bara tvungen att logga in och titta liteGenerad. Det var bara en kort stund kön var lång och min dotter stod bredvid och:Sa mamma du lovade!!!! Så det var bara att logga ur igen.

Men nu är jag tillbaka hem igen och allt har varit toppen. Vi har sett det man ska Enzo med mera. Hekgen har varit hur mysig som helst. Så skönt att komma ut ett tag.

Hoppas ni haft det lika bra som jag har nu under denna helg.

Buuc
0

Vad kul att allt gick bra då! :) Synd bara att det regnat.

medde
0

#19 Gör inget, deet finna bara dåliga kläder inga dåliga väder. Samt att getingarna försvinner då det regner, så tös och jag var mycket nöjda.