En bok
Jag vill bara dela med mig av denna bok som jag just lånat av en god vän som jag har börjat på att läsa nu. Egentligen så håller jag på med ena annan bok redan, men knäpp som jag är, så gillar jag att läsa två olika sorters böcker samtidigt.
Denna boken grep tag i mig ifrån första meningen. Just nu så är de på väg att förbereda sig inför månresan med Apollo 15, och bara det är sååå spännande med alla läkarundersökningar och allt, så hej och hå.
Denna bok är skriven eller utgiven 1975, så den har några år på nacken, men för mig är den ny.
Finns det någon ute där som läst den redan, eller hört talas om denne man?
Kanske ska tala om vad den heter också. Den heter:
"En Astronauts bekännelse" och är skriven av : James B. Irwin
Lägger med ett foto på boken.
nera!!! Snälla du , kan du fråga din vän om jag kan få köpa denna bok,. Snälla…..
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Visst! Hon är inte omöjlig. Kan ju fråga.
Förresten, Jag var helt klar på att du hade läst denna redan
Kan du få fram nån info om denne man, du som har kontakter over there? lever han idag? Har han någon hemsida ?eller liknande=
Nu har jag frågat min väninna om hon vill sälja boken, men hon skulle fundera på saken. Hon hade inte läst den själv ännu. Så jag får återkomma om detta. Jag ska ha dig i åtanke = )
Hoppas och håller alla tummar och tår. Hoppas…..
Har tjatat lite på henne i dag på sms.en för din skull..hi-hi..
Men du boken är verkligen kanon! Har fått reda på så mycket otroligt spännande detaljer runt en rymdfärd och vad som kan inträffa, så hej och hå! Ska inte avslöja för mycket nu.

#5 Tjata lite lite lite till ……
Det vet du 
#7 Tror dig, litar på dig nera:-)
Medde..Jag har en liten glad nyhet åt dig angående denna bok..
Kanske kan du gissa vad..hi-hi…

Vi kan höras av på telefonen ang detta någon dag när du känner att du har tid och ork. OK?

Om någon mer skulle vilja ha boken så finns ju alltid antikvariat!
Priset varierar beroende på skick m.m. samt frakt och dylikt tillkommer ofta!
[
Antikvariatet.net 100;-
](http://www.antikvariat.net/browse/asp_i_1.htm)
[
](http://www.furioso.nu/page86.htm)
o.s.v.
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

#2 Han dog i hjärtattack den 8 augusti 1991 (född 17 mars 1930) Han blev uptagen i U.S. Astronaut Hall of Fame den 4 oktober 1997.
Det finns en hel del skrivet om honom. Om intresse finnes så kan vi väl snickra ihop en liten artikel…
//Stefan
Stefan - Modellbyggare
#11 Tack för länkarna! Det vore super om det kom in artikel:-)
Tack för infot Stefan 
Är du fortfarande intresserad och vill ha boken medde? Isåfall får du köpa den om du vill. Hon är redo att sälja den 
nera!! Vilken tur du inne!!! Söker i inkorgen efter ditt tele nr!! Men det är lite kaos i den. Snälla du ring upp mig.