Rymdturister.
Dennis Tito en amerikansk affärsman blev den förste turisten i rymden. Detta var den 20 oktober 2001, han betalde hela otroliga 20 miljoner dollar för att få komma ombord och sedan tillbringa en vecka på den internationella rymdstationen. Efter detta har det faktisk varit fler turister som fått följa med på "rymdsemester". April 2004 var det en sydafrikansk affärsman Mark Shuttleworth, även han betalde en liknande summa för att få komma med. Den tredje turisten som turisten som fick komma med till rymdstationen var Gregory Olsen som även han köpte sin plats som sina förgångare på ett ryskt Soyuz skepp. Men bara för att dom "köpte" sina platser så var det inte bara att kliva ombord och åka med. Dessa tre man fick träna väldigt hårt för att kunna genomföra sina resor, och även fick de genomföra några vetenskapliga tester på rymdstationen.
Kan det vara så att detta kommer bli allt vanligare i framtiden?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Stefan - Modellbyggare
#1 Jag tror detta kommer att bli allt vanligare med tiden, men kommer prislappen att gå ner? Det tror jag inte att den kommer att göra. Lotto-Åke detta visste jag inte, men det kanske blir tid att börja spela, så man har en chans att vinna en dag! Men även om dessa pengar fanns i min plånbok skulle jag nog inte lägga min pengar på detta.
Ja, jag skulle inte bli förvånad! Jag läste någonstans förut, att Skyttar ( stjärntecknet) ska bli de första som köper en biljett till månen om det börjar säljas resor ut i rymden…Jag är skytt, men jag vet i tusan om jag har modet att följa med opp, trots att jag anser mig själv som en riktig "Globetrotter". Men rymden..njaaee…där går nog gränsen. 
# Detta visst jag inte, läste inne på en sajt att lejonet var till 22 aug och jag har alltid varit lejon och fyller den 23 aug, detta berodde då på var solen osv var vid just den tiden. Men ska man byta stjärntecken varje år? Fattar noll numera om stjärntecken.
# 4 Hur menar du nu medde? * kliar mig i huvut*
#5 Med all säkerhet jag som förklarar så dåligt just nu, inte sovit redigt på flera dagar,, men ska försöka igen. Jag är född i lejonets tecken, sen såg jag på en sajt att det fanns ett horoskop, men där stod det tiden till och med 22 aug, då frågade jag varför, Då jag född 23 aug och denna tid har ju alltid varit för lejonet till 23 aug, fick då till svar att det beror på vilket år jag född och var solen stod just detta år då jag föddes. Om jag lejon eller inte. Men för mig känns det lite konstigt, ska jag kalla mig lejon eller inte?
Oj, ja jag är inte rätt person att svara på det..Är inte så insatt i det här med astrologi tyvärr..
Kan förstå att du inte är så pigg om du inte sovit riktigt..Så blir jag också..Inte konstigt med allt oväsen utanfär din dörr..
Tänker på dig/ Kram
#7 Tack nera!