Astronomi iFokus

Astronomi

Etiketterböckerfilm
Läst 859 ggr
medde
0

Space chimps/Barn film

Den 8 augusti kommer det upp på bio en film om tre st schimpanser, dessa 3 skall upp i rymden för att leta efter en sond som försvunnit i ett intergalaktiskt maskhål. Jag och min tös såg en trailer på denna film, som verkar vara helt hysteriskt kul. Denna kan verkligen vara något att gå och titta på för oss som har barn

Länk

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Henke29]
0

Har ej hört talas om den filmen innan..
Kanske kikar man på den sen när den finns på DVD ;)

Henke

medde
0

Denna film kan vara kul du vi är flera som har barn, men även att vi har rymden som intresse så kan detta bli en fullträff. Jag ska ta min tös och se denna då den kommer ut på bio. Kan inte vänta på DVD.

[Henke29]
0

Jag såg att Independes Day 2 kommer nästa år Skrattande
Den filmen måste ja bara se
Tyckte om 1an me Will Smith mm

Henke

medde
0

#3 Det hade jag ingen aning om att den ska komma i del 2, vad ska den handla om denna gång? Samma sak igen

StefanW
0

#0 Apor i rymden!
Den kanske är bättre än den gamla: Pigs in space Skrattande

Tur att man har barn som fortfarande tittar på barnfilmer…
(som ansvarsfull förälder så tittar man med så de inte ser på något oämpligt!) Så den får jag….humm..harkel.. jag menar barna inte missa!

Flört

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

[Henke29]
0

Har bara sett Trailer från den på youtube..
Verkar ta vid där de slutade på del 1.
Sen längtar ja efter nya Batman filmen..

nera
0

Nej detta har jag inte hört talas om heller tidigare..Förvånad

medde
0

#7 Vilket då nera?'

#6 Inte så glad i Batman då Michel Keaton slutade. Men visst kommer jag att se dena nya ändå.

Stefan! Då är du som jag kolllar allt min tös ser " I fall att"" Så det har blivit mycket att se som tex Alvin och gänget, Cars med mera.Men vet inte vad detta "I fall att " är. Mycket kul och bra filmer. Men Space Chimps verkar faktiskt urkul av det lilla vi fick se. Som min dotter så"mamma det är ju rymden, så du följer med va?" Självklart jag följer med:-)

StefanW
0

Borttaget: Inlägg i fel tråd…..sorryGenerad

Stefan - Modellbyggare

nera
0

# 7 Filmen i länken.

medde
0

#10 Aha!

medde
0

I morgon ska jag och tösen gå och se denna film. Lovar att rapportera om den var bra. Men är helt helt säker att denna film är super.

StefanW
0

#13 För de som undrar vad det är, så kan ni hoppa in på:

Space Ship power

Kolla även in en recension på SvD, där finns även en trailer (glöm inte att klicka i nedre högra hörnet för fullskärm!) 

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

medde
0

Nu har vi sett filmen. Hmmm…. Den var kul, men inte alls så som jag väntat mig att den skulle vara, så jag måste nog säga att lite besviken vart jag, men ok!  Det är ju inte jag som ska tycka den är toppen, det är ju tösen min som ska gilla filmen, och hon gillade den riktigt bra och var helt nöjd och  glad då var slut.

nera
0

Ja, det är sådär med vissa filmer tyvärr . men huvudsaken är ju att barnen gillar dem =)

medde
0

#15 Visst! Det var nog att jag väntade mig mera i rymden och att få se lite stjärnor och planer, men det hade ju varit trist för tösen. Det är ju för henne och inte för mig. Så bra barn film!