Annons:
Etiketterrymdenuniversum
Läst 1480 ggr
Buuc
8/1/08, 8:57 PM

Utomjording?

Denna underliga varelse spolades upp på stranden i New York! En kvinna hittade den och fotade.

Man vet inte vad det är men några påstår att det är en utomjording. :)

Sorry att sidan är på kroatiska, men det är det enda jag kan få tag på just nu. Det står inte mycket om detta monster, inte ens hur stor den är. Men hemskt nyfiken är jag.

http://www.24sata.hr/fun-sexy/clanak/more-je-na-plazu-kraj-new-yorka-izbacilo-cudoviste/73617/

Vad tror ni?

Annons:
Starfall
8/1/08, 9:06 PM
#1

Men fy, vad läskig den ser ut :O  Ser nästan ut som en utdöd fågel från dinosauriernas tid korsat med en hund eller nåt :S  Jag skulle fått panik om jag såg nåt sånt monster..

mondeo
8/1/08, 9:09 PM
#2

Jag har annat detta länge. Nu kommer dom!!!!!

"Birollsinnehavare"
Birollssällskapet "BIRA"

medde
8/1/08, 11:28 PM
#3

#2 Ska vi inta skyddsrummen nu mondeo?

#0 Kan du inte översätta lite av texten ändå?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

mondeo
8/2/08, 12:44 AM
#4

#0
Kroatiska? Jag tyckte det såg ut som marsianska.

#3
Har redan bokat en plats i vår källare och håller nu på att bygga upp ett förråd med konserver.
Jag har också samlat på mig ganska mycket marsipan, ifall man skulle träffa en då kan man ju idka byteshandel.

Detta är ett allmänt upprop: Boka era platser NU i skyddsrummen!

"Birollsinnehavare"
Birollssällskapet "BIRA"

medde
8/2/08, 1:42 PM
#5

Ooo Jisses nu vart det stressigt! Men jag han ner i våran källare och bokat plats för mig, tös, hund. Tack o lov! Det med marsipan var en bra idée ska ner till centrum och handla det så man har det. Är du säker på att det är bra med marsipan?

Fler som bokat?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Buuc
8/2/08, 3:06 PM
#6

People, calm down! Jag som trodde att ni hade en positiv syn på utomjordingar men så får ni panik! :o Jag tycker bara synd om den lilla saken. Eller jag vet ju inte hur stor den är, men när man är sårbar så är man liten. :P

#0 Jag kan försöka översätta, men det är sån där avancerad kroatiska och jag bor ju trots allt i sverige… xD

#4 Hahah! Hellre marsianska än finska som vissa säger att det låter som.

Okej, jag ska försöka översätta i nästa inlägg.

Annons:
medde
8/2/08, 3:13 PM
#7

Tack Buuc!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Buuc
8/2/08, 3:23 PM
#8

Den 13 Juli(jag tror att det är juli) spolades denna varelse upp på en strand. Några påstår att det är en utomjording, andra tror att det är ett experiment som man dumpat i havet, och andra tror att det är ett djur som helt enkelt levt djupt nere i havet. Några ilskna människor tror att bilden blivit photoshopad.

En kvinna påstår att hon och hennes kompisar letade efter ett bra ställe att parkera sig på. Då såg dom en grupp människor längre bort. Dom gick dit och blev chockade av synen.

Annat som är viktigare står inte… Det står inte ens hur gammal dom tror att djuret är, om dom hittade det levande eller inte, hur stort det var, ingenting som vi nyfikna människor vill få reda på! Jag får be min syster, som visade denna artikel för mig, att hålla ögat på den sidan och säga till om hon hittar någåt mer.

medde
8/2/08, 3:31 PM
#9

Tack Buuc! Kul att kunna läsa vad som skrevs i artikeln. Super!

Nu måste jag ut och fixa för mitt skyddrum!!!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Buuc
8/2/08, 4:19 PM
#10

#9 Haha, varsågod. Men jag gjorde ändå inte så mycket nytta… Egentligen gjorde inte artikeln nytta heller, med så lite nödvändig information. Men jag gjorde mitt bästa…

Och förhasta dig inte! Dom kan vara fredliga! ;P

Vill nån följa med mig till New York och bo på stranden? Man vet ju aldrig om det kommer en till… *fniss*

medde
8/2/08, 4:23 PM
#11

Näe tack, Jag håller mig i Svedala. Men jag och tös ska över "sjön" senare under hösten. Då kan jag hålla mina ögon öppna om jag ser något. Men behöver goda råd först av mondeo innan jag letar!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Buuc
8/2/08, 4:26 PM
#12

OM det blir en invasion, så kommer hela astronomi.ifokus till mondeo! Skaka hand på det? :)

medde
8/2/08, 4:28 PM
#13

#12 mondeo är våran "klippa" här då det gäller råd. Samt att hålla ordning på vem som sitter var då det skall placeras i rymdkapsel för månfärd. Vi har platserna bredvid varandra! Så dom är bokade.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Buuc
8/2/08, 4:42 PM
#14

#13 Bra!

Förresten, man kanske borde visa denna artikel på utomjordiskt.ifokus? x)

mondeo
8/2/08, 6:45 PM
#15

Ni kan vara lugna när det blir skarpt läge (marsianläge) då kommer det att finnas plats för er också i min källare.

Just nu har ni plats nr 23876532 och 23876533. Det är med andra ord bredvid mig.

#8
Förstår att det inte stod mer i texten, man vågar helt enkelt inte avslöja mer.

#10
Visst kan dom vara fredliga men vågar du chansa????

"Birollsinnehavare"
Birollssällskapet "BIRA"

nera
8/2/08, 6:55 PM
#16

Ha ha,,ni är för roliga allihopa! Kyss

Denna filur på bilden är inget annat än ett ett konstgjort djur tror jag, som någon gjort och vill skoja med oss. Och såklart så vill ju tidningarna skrämmas ordentligt..Obestämd 

Jag tror inte för en millisekund att det är nåt utomjordiskt monster som kommit för att skrämmas..Men det är jag det

 Vi skrämmer varann så bra själva vi människor så det räcker. Tungan ute

Buuc
8/2/08, 9:05 PM
#17

#16 Men neraaaaaa! Förstör inte allt! Förstår du inte att vi har tråkigt och bara vill ha lite spänning? xD

#15 Njae, jag skulle nog skicka en apa till dom innan jag personligen träffade dom! :P

Starfall
8/2/08, 9:30 PM
#18

Ååååh nej! Nu blir jag ledsen, jag vill inte ha fler utomjordingar här, hoppas de inte kommer hit. Det räcker med att jag har en utomjording som husdjur Flört Min alldeles egna utomjording kan vara snäll ibland, men lite olydig är han allt. Han älskar nämligen att stjäla strumpor och tugga på vedträn så det ligger flisor i hela huset! ;)

medde
8/2/08, 9:48 PM
#19

#15 Tack mondeo! Då tar jag plats nr 23876532 Så känner jag mig säker bredvid dig:-)

# 8 Är du inte säker din hund är inblandad i detta då?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Henke29]
8/2/08, 11:34 PM
#20

Ja hrrm va ska man tro om detta lila fynd dom har gjort,,
Har ju som sakt aldrig sett nått liknande.
Lite skrämmande är de ju..

Henke

Annons:
medde
8/2/08, 11:43 PM
#21

#20 Detta fynd är nog ett stor båg, men en dag kanske det kommer en sanning, vem vet? och när!

Men jag har en bokad plats i mondeo:s källare med plats 23876532 så jag känner mig trygg Flört

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Henke29]
8/2/08, 11:48 PM
#22

Haha ja där finns nog bra källare Skrattande

medde
8/3/08, 12:03 AM
#23

#22 Tror jag med, kolla om mondeo har mer platser kvar, men det är bokat bredvid han. Man kanske platsen bredvid mig eller nått då?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Henke29]
8/3/08, 12:10 AM
#24

Ja de hadde ju vatt bra om man oxå fått plats där Skrattande
Va är du mondeo får man plats i din vrå oxå ???

Henke

medde
8/3/08, 12:12 AM
#25

#24 Hoppas att han dyker in snart med sin halmhatt!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Henke29]
8/3/08, 12:15 AM
#26

Jepp de får man nog hoppas på Skrattande

medde
8/3/08, 12:21 AM
#27

#26 Han kommer in så småning om.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Buuc
8/3/08, 12:53 AM
#28

Jag ska iallafall sitta bakom medde och mondeo ifall dom får för sig att bryta sig in i källaren och ta ett par av de närmsta människorna! :P Feg och självisk är lilla jag. xD

mondeo
8/3/08, 1:06 AM
#29

Lugn alla, jag har en stor och rymlig källare alla får plats.

#28
Vad säger du om sådana fegisar medde?
Vi sitter väl klara med vår marsipan i högsta hugg så det är lugnt.

"Birollsinnehavare"
Birollssällskapet "BIRA"

nera
8/3/08, 1:08 AM
#30

Ja fy vilken glädjedödare jag är Buuc…..OskyldigFlört

Jag kanske ska boka in en plats hos Mondeo jag med…. Får väl gömma sig där alla människor gör kravalluppror mot utomjordingar..hi-hi.. Tungan ute

Buuc
8/4/08, 1:42 PM
#31

Hahaha.. ;)

medde
8/4/08, 10:31 PM
#32

#29 Ja vad kan man säga? Tur att dom kommer att ha oss med! Annars skulle det ju inte gå. eller hur?

Ps, Gungstolen tar du med va?.Ds

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

medde
8/5/08, 12:45 PM
#33

Såg att en av kvällstidningarba igår skrev om detta, vilken tid det tog för våra svenkska tidningar att skriva om detta.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Henke29]
8/5/08, 8:10 PM
#34

Säg så där halvår efter Flört

Annons:
Buuc
8/5/08, 8:43 PM
#35

Stog det samma sak om den då, eller var det något nytt om den?

medde
8/5/08, 9:00 PM
#36

Jo det var i samma stil. Kolla Expressen från igår.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

mondeo
8/5/08, 9:26 PM
#37

Jag tar det säkra före det osäkra och flyttar längre inåt skogen. Tror att jag kommer att vara säkrare där.
Bor nu mitt i ett samhälle, Munkedal i lägenhet men flyttar tre mil norrut till ett hus.
Hit tror jag inte ens marsianer hittar.
Problemet är att jag börjar snart likna en marsian då jag kånkar och bär kartonger så armarna blir bara längre och längre, ryggen kroknar av all tyngd, ja nu skulle bli rädda om ni såg mig nu.
PS. Gungstolen är snart på plats DS.

"Birollsinnehavare"
Birollssällskapet "BIRA"

[Henke29]
8/5/08, 9:33 PM
#38

Ujj vilket jobb de är att flytta :(
Inte kul
Men de är roligare sen när allt är plats och man får placera ut sakerna där man vill ha de i det nya hemmet..

Henke

medde
8/5/08, 9:55 PM
#39

#37 Vad härligt då vet vi att du är trygg mondeo. Men snälla du var rädd om dig och din kropp! 

Vad skönt att höra gunstolen på plats.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Asa-N
8/6/08, 3:23 PM
#40

En fördel med att flytta är att man får rensat bland alla sina saker, men fy vilket jobb det är *S*

medde
8/6/08, 9:56 PM
#41

# 40 Oj vad jag skulle behöva flytta ofta

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
nera
8/6/08, 10:36 PM
#42

# 40 Instämmer. Man rensar ur en hel del då om man flyttar ofta.  Glad Fast det kan ju va lite drygt att flytta ofta

medde
8/6/08, 10:45 PM
#43

# 42 God kväll nera! Jag håller med dig att det skulle bli drygt att flytta ofta, men av skälet av att rensa så skulle det vara bra. Men annars nej!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Henke29]
8/7/08, 10:44 AM
#44

Ja de blev en hel del rensing då ja flyttade :)
De kändes bra att slänga sånt som man inte använt på jättelänge..
Legat i påse och bara skräpat..

Henke

medde
8/7/08, 12:34 PM
#45

#44 Vilket dåligt samvete jag får nu! Måste nog börja att riva runt i allt och se vad som ska kastas här hemma, då jag bott här bra länge nu!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
8/7/08, 5:34 PM
#46

# 45 Allt har sin tid medde. Allt har sin tid. Glad

medde
8/7/08, 7:35 PM
#47

#46 Tack nera:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Henke29]
8/9/08, 5:04 PM
#48

Du behöver väll inte rensa än på ett tag medde..Skrattande

Henke

Annons:
medde
8/9/08, 10:22 PM
#49

#48 Visst behöver jag inte det, men man vill ju då man läser om eran ordning ni har:-) Jag har även min dotter som far som en virvelvind mellan rummen, städar man i ett så kan återgå in dit igen efter en kvart och börja om!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Henke29]
8/10/08, 12:13 AM
#50

Uhhmm ordning och ordning de är nog lite att ta i medde för min del iallafall ;)

medde
8/10/08, 1:10 PM
#51

#50 Skrattande

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Upp till toppen
Annons: