Astronomi iFokus

Astronomi

Etikettövrigt
Läst 725 ggr
medde
0

Ufo video (dålig)

Titta in på denna länk och se en video på Ufo som kallas

"Death Star over San Francisco" Hm,, vad säger man kul eller??

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[Henke29]
0

Jepp de hadde vatt kul Skrattande
Häftigit gjort tycker jag..

Henke

medde
0

Visst var den lite kul:-)

[Henke29]
0

Ja absolut Skrattande
Star Wars älskare som man är oxå

Henke

medde
0

Kul att vi kunde ha lite kul då:-)

nera
0

Ja denna var skojig, med inlägg av Star Wars mitt i alltihopa = )

medde
0

#5 Men det var ju toppen för Henkes del. Eller hur Henke?

nera
0

# 6 Javisst var det. Jag ska visa sonen denna när han kommer hem få se vad han säger. Star Wars fan som han också är ju…

Buuc
0

Haha, riktigt häftigt!

Jag glömde att berätta för er att jag drömde att vår jord blev invaderad av utomjordingar, så vi fick flytta till en helt ny galax till en tvillingplanet som såg ut exakt som jorden! Men det var så himla vackert där, stjärnorna var hundratusentals och varenda en såg man tydligt! Sen fanns det ungefär 3 månar och 2 andra planeter som var jättenära som jag fotade… Drömmen ger mig obeskrivliga känslor, det är svårt att förlara hur allt var i drömmen. Det känns iallafall konstigt och underligt, jag har drömt olika delar av drömmen i ungefär två veckor, men i helgen drömde jag hela drömmen! Utomjordingarna var allt utom fredliga, det ar så himla läskigt, och allt kändes så verkligt!

nera
0

# 8 Oj, vilken enorm dröm Buuc! Häftigt, men samtidigt lite skrämmande att utomjordisarna inte var fredliga..det var synd. Oskyldig 

Läste nånstans förut att det har tydligen funnits en planet liknande jorden, som blev utrotad en gång i tiden, men vad det handlade om och var och vad den hette,,,nä det har jag tyvärr glömt nu. ( Jag och mitt minne..) Obestämd Sen om det var sant eller inte, det ligger i betraktarens ögon, eller ska man säga hjärna?

medde
0

#9 Vilken dröm Buuc. Men måste även klämma in att det är så kul att du riktigt kommit igång med ditt skrivade. Så himla kul.

Har sett på skrivlust så fina saker du skrivit där.Impad!

[Henke29]
0

Ja den var som sakt helt klart häftig den videon :)

Henke

medde
0

#11 Visste du skulle gilla denna Henke!

nera
0

Har inte hunnit visat sonen den än, men jag ska. Glad

Buuc
0

#9 Ja, drömmen var verkligen konstig… Jag har drömt jättemånga konstiga drömmar det sneaste året, och blivit väldigt av en filosof och går runt och tänker på vad dessa drömmar kan betyda, och jag vill att det ska ta ett slut så jag kan drömma normalare drömmar som jag gjorde förut!

#10 Tack så mycket! :D

medde
0

#14 Tänk om man kunde bestämma vad man skulle drömma om.

nera
0

# 14 # 15 Man kan ju försöka…Foten i munnen

Buuc
0

#16 Ja, det sägs ju att man kan drömma saker som man tänker på extra mycket… Jag var helt galen i en låt förut, lyssnade på den hela tiden.. Och så drömde jag en dröm som är relaterad till låten, jag är helt säker på det! Och i helgen drömde jag att jag var kär i en kille som hade typ samma stil och utseende som Sean Paul bara för att jag hade lyssnat på en av hans låtar innan jag gått och lagt mig!

medde
0

#17 Drömmar kan vara både spännande och spela en ett spratt ibland.

nera
0

Visst är det så

medde
0

#19 Men skulle jag behöva "bolla" med en dröm jag haft ringer jag dig nera!

nera
0

#  20 gör så du Glad

medde
0

#21 Tack för det, det kommer nog en dag. Var så säker på det. Tack för du är min vän nera:-)

nera
0

# 22 Tack detsamma till dig med  SkrattandeKyss

medde
0

Skrattande