Dagens leende 10/9-08
Den här bjuder jag på! 
När Gud hade skapat Adam och Eva, hade han två saker kvar som han tänkte ge till dem.
Gud sa: "Jag har två saker kvar till er, den ena är konsten att kissa stående…"
Adam avbröt: "Jag, jag vill ha den, det skulle vara riktigt kul, livet skulle vara mycket lättare och roligare!"
Gud tittade på Eva och Eva nickade och sa:
"Varför inte, det är inte så nödvändigt för mig."
Så Gud gav Adam den här gåvan. Adam skrek av glädje, hoppade upp och kissade runtom, skvättande på väggarna och sprang till stranden och kissade och beundrade mönster han gjorde i sanden.
Gud och Eva tittade på Adams glädje och Eva frågade Gud:
"Och den andre saken som Du skulle ge bort som gåva?"
"Hjärna Eva, hjärna."
Stefan - Modellbyggare
Ursäkta min tröghet, men jag fattar inte poängen här , så jag är nog lika trög som Eva i historien 
Kan man få en ledtråd eller?

Vi kvinnor har väl en hjärna!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#0 Jag vet att du funderar på att kalla oss blondiner eller ställa frågan! Så jag går lite i förväg. Ja! Vi är blondiner:-)

#3 ..det var inte jag som sade det, men jag fick bita mig i tungan när jag läste #1 första gången, sedan såg jag att det var med stor sannolikhet skrivet med glimten i ögat! 
Stefan - Modellbyggare
Jag är tyvärr ingen blondin, så jag får nog skylla på något annat 
#5 Inte du blondin (mörkblond)?
Jag är väl inte blond direkt. Jag är mer åt det mörkare hållet än blond i a f tycker jag då själv. Inte mörk men definitivt inte ljushårig heller. Du har ju sett mig så du vet 
#7 Jag såg dig som mörkblond.
Blondes have more fun!
# 8 Då är du färgblind..hi-hi..
#9 Kan nog vara det, kikarna satt ju inte på näsan då vi sågs.
#9 Ha ha. Då kanske du inte skulle känna igen mig igen då ifall vi möttes helt apropå på gatan igen då? 
( Ursäkta, nu kom vi från ämnet igen! Skäms på mig)
#11 Visst gör jag det, man känner värmen från ditt hjärta.
Nu åter till ämnet 

Får man lägga in egna historier här tråden?

#14 Varför inte? Eller så kan vi ha en tråd som vi kallar: Humor tråd +löp nr för att hålla isär och låser senast vid 100 inlägg.
Stefan - Modellbyggare
#15 Toppen idée det är fritt att starta den tråden, kan bli riktigt kul! Vem startar upp den?
#1 Killarna fick "gåvan" att pinka ståendes, men vart utan hjärna för den fick ju tjejerna :o)))
#17 Tack:-) Även jag var trög att fatta.

#16 Det får väl han göra som kom med idén!
Stefan - Modellbyggare
# 19 Han var en hon! Det var jag det. Men jag kan inte så många historier som dig Stefan, så har jag en viss förmåga att förstöra poängen i dem. Men jag hörde en häromdagen som jag tänkte försöka att dela med mig av. Få se om jag minns hela hur den var nu..
#20 Då startar du upp denna tråd då nera? Klart du minns den. väntar spännt på att få ta del av den.
# 21 Ska försöka…..

#22 Gav dig nyss en lite knuff! Nu är det bara att fylla på…
Stefan - Modellbyggare
#22 Klart du fixar det nera!