Astronomi iFokus

Astronomi

Etikettövrigt
Läst 1848 ggr
medde
0

OT/Snackis 10!!!

Nu har vi tjatat och haft det trevligt i del 9 så även den blivit full av visdom. Så nu kör vi på i del 10

group hug

Ser fram imot massor av skvaller!
Länk till III:an

Länk till 4:a

Länk till 5:an

Länk till 6:an

Länk till 8:an

Länk 9:an

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

StefanW
0

Sitter här framför datorn med feber och funderar i några minuter till på nästa Gissa vad…. Vad konstigt det är att laga mat när man är riktigt täppt, vi får se vad de andra här hemma säger när de sätter sig till bords!?

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

medde
0

#1 Väntar på Gissa vad med stor spänning! 

Följ bara receptet eller ditt eget recept  så blir det nog bra! Men för guds smaka inte, då kan det bli fel.

Krya på dig, och ingen brådska med gissa vad. Krya på dig först.

StefanW
0

#2 Det kan inte vänta! Innan 24 i natt skall den vara inne! Nu skall jag iväg och hämta grabben på Scouterna, återkommer strax…

Stefan - Modellbyggare

medde
0

Det kan vänta om någon är sjuk

Ta det lugnt bara StefanW!

medde
0

Henke!! Hittat hit:)

Nu säger jag god natt, dags att få tösa min i säng. Skoldag i morgon för henne. Men gmnastik som första lexion. Hujja mig för det. Tur att man är klar i skolan.

God natt och sov gott. Tack för en super trevlig kväll här inne på sajten.Hoppas vi ses i morgon igen. Glöm nu inte att titta till StefanW gissa vad #7. Lycka till med den och era gissningar.

Mvh

medde
0

God morgon

Vill börja med att säga: Hoppas du har kryat på dig StefanW! Tänk på att ta det lugnt hälsan framför allt!

Var inne och tittade i gissa vad #7, Hoppas och tror ni kommer att fixa detta under dagen. Med alll säkerhet. Lycka till.

Jag har just varit och lämnat tösen i skolan, vädret är inte så kul här i Sthlm, grått och mulet. Det kommer nog regn under dagen. Nu ska jag iväg ett tag, men kommer tillbaka senare på dagen.

Ha en underbar dag alla!

Mvh

[Henke29]
0

Ja sitter här oh tar de lungt idag Skrattande
Är ledig från jobbet oxå..
Ska bara hem till min mamma för hon fyller år idag.
Vi ska fira henne ikväll..
Hoppas att alla har de bra

Krya på dig Stefan

henke

nera
0

Hej hopp på tisdan!

Ja här verkar det ha varit full fart igårkväll Glad Synd att man missade det. Var så trött igår, så jag la mig tidigt. Det gick i ett här igårkväll, så datorn fick tyvärr vänta.

Trist med feber Stefan, och hoppas att du kryat på dig.

Har varit ute på en uppfriskande promenad på morgonen. Här är det uppehåll idag, fast grått och mulet.

Nu ska jag rusa in på Gissa # 7 och kolla, få se om man kan något.

Ha en fin dag alla Glad

Buuc
0

God dag!

Idag hade vi hemstudiedag för att jobba på våra partier, vi ska nämligen göra ett parti i skolan, och mina två kompisar kom hem till mig för att vi skulle hitta på frågor och punkter till partiet.
Vi bestämde oss för att vara lite feministiska och liberala, men vi fokuserade mycket på att sänka priser och så. Jag kom på att vi kunde heta Folkliberalerna, men vi är fortfarande osäkra eftersom det inte är så sammanhängande…

Ifallafall, det blev mycket och väldigt hetsig och levande diskussioner kring frågorna! Jag har aldrig känt mig så stark när jag talat om såna frågor. Det var faktiskt ganska härligt! :)

medde
0

#9 Oj detta var något att bita i. Kul att du fick lite styrka i detta. Berätta med om ni fortsätter.

Nu är det nog dags för mig att logga ut för kvällen, och få tösa i säng. Skoladag i morgon igen! Samt att Mickey väntar på sin sista kvälls prommis.

God natt! Tack för en fin dag härinne.

nera
0

Ja natti natti säger jag med. Kikar bara in som hastigast. Vi ses imorrn förhoppningsvis.

medde
0

Natti natti!

medde
0

Nu har jag sagt god natt flera gånger och blivit kvar ändå!

Nu säger jag natti natii igen!

Tack för en väldigt trevlig kväll härinne på sajten.

nera
0

Ja natti natti säger jag med igen. Och tack själv Glad

medde
0

Natti.

nera
0

Skulle inte du gå och lägga dig du? ( Och jag med) Skäms

[Henke29]
0

Gonatt och sov så gått Nera och Medde Skrattande

nera
0

Du med Henke! Skrattande

[Henke29]
0

Tackar nera Skrattande

medde
0

God morgon.

Grå dag men inget regn i alla fall. I dag blir det en lugn dag hemma och lite städning, funderar på att bada Mickey så han luktar lite gott. Blir ju så smutsig då han far fram över stock och sten.

Hoppas ni alla får en fin dag. Samt att Gissa får ett rätt svar, om ni visste var nära ni är.

Ses på forumet alla!

Mvh medde

medde
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara vis hur fint det börjar att bli utanför mitt sovrum och köks fönster. Hur många bodar ska det bli innan dom klara? Just nu kom en till 

nera
0

Värsta legobygget ju Obestämd

nera
0

#9 Glömde kommentera ditt inlägg från igår Buuc. Du kanske kommer att hålla på med politik i framtiden? Vi får väl se. Glad Du får som medde redan sagt här - uppdatera oss med hur det går för dig i detta.

Buuc
0

#23 Haha, det gör väl inget… ;) Jag brukar inte ens svara på era inlägg, måste bli bätte på det! ;P

#21 Det där ser inte alls fint ut medde! :P

medde
0

#24 Kan lova dig att det inte är det heller. Den som står på lastbilen är nu överst på dom och så härligt att det är rätt in i mitt kök. Nu blir det att tänka lite när man vaknar vaknar och knallar ut i köket eller persienner ner!

nera
0

# 24 Ingen fara Buuc Kyss Jag ville bara kommentera det du skrivit om politiken, för jag kände för det, men glömde det bara dagen innnan.

# 25 Ja du får se till att vara ordentligt påklädd nu då när du går upp i köket om morgnarna, annars kanske gubbarna utanför  inte kan jobba   Tungan uteFlört

medde
0

#26 I mina unga tider kanske:-)

[Henke29]
0

Du ser väll fortfarande bra ut medde Skrattande
Iallfall i mina ögon de lilla ja sett..
Godmorgon alla.
Idag ska de städas oh donas i lägenheten.
Sätta upp en takfläkt som ja inhandlat på loppis.
Sen även lite fönsterlampor ska komma upp oh även några tavlor..
Men tavlor behöver man knappast då man hela tiden gör Tavlor hehe

Henke

nera
0

# 27 Instämmer med Henke. Inga större fel på ditt utséende medde. Men jag håller med dig med att visst var det en viss skillnad på hur man såg ut som när man var ung, eller ryngre. men jag tröstar mig med att alla åldrar har sin charm. Flört

# 28 Hi -hi, den var bra Henke! Glad Tavlor gör man ja lite till mans

medde
0

#28/29 Tack Skäms

Henke hoppas allt går bra för dig i ditt donande, kommer blir toppen tror jag. Klippa som du är.

nera
0

Här kommer  en helhärlig bild som jag fått av min väninna som var i Böle på hingstutsläpp för några år sedan. Glad 

Snacka om att få en " rak höger", eller ska man säga en "rak högerhov"? Hi-hi..

Och med detta önskar jag er godnatt!

medde
0

God dag.

Äntligen ser vädret lite finare ut i dag. Visst det är kallt men solen tittar fram och inte grått och mulet. Bäst av allt fredag.

På söndag ska jag och tösa på fotboll Hammarby- Kalmar, ni må tro tösa min ser frram imot detta. Då dom ska få gå in på spelplanen i pausen och gå ärevarv och gå till HIF klacken och göra vågen tillsammans  med klacken. Detta får alltid dom som gått på HIF fotbollskola göra varje år. Så ni må tro det är spännda barn på söndag.

Ha en fin dag alla!

Vilken härlig bild nera. Det är verkligen kraft i den bilden. Att se hingst utsläppen är något helt enormt häftigt.

nera
0

Goddagens!

# 32 Ja det kan jag tro att tösen din är förväntansfull inför den matchen på söndag Glad

Här är det halvklart idag med lite härlig frisk luft.

Ha en fortsatt fin fredag, så passar jag på att önska alla en trevlig helg på samma gång.

medde
0

Nu skall jag strax i väg och hämtamin lilla dam från skolan. Hoppas vi ses under kvällen!

Må bäst.

Henke!! Väntar på Tella kort i foto tråden.

nera
0

Hur är det Stefan, har du kryat på dig ifrån febern?

StefanW
0

#35 Trodde det, men nu känns det rätt visset och febern är tillbaka, men jag hoppas att det inte undanröjer möjligheten till att åka ner till Modell Göteborg på söndagen.

Stefan - Modellbyggare

medde
0

#36 Ta det lite lugnt annars slår det tillbaka. Vilket du redan märk.  Hoppas du kryar på dig så du kommer iväg till Gtbg.

När kommer nästa Gissa vad?

medde
0

Jag har flera gånger talat om skatan Klas. Så jag måste visa denna fina bild han.  Visst är den helt underbar?

Foto: Hazel

StefanW
0

#37 Hade tänkt under morgondagen! För det är väl ingen som har tid och ork ikväll ändå

Stefan - Modellbyggare

medde
0

#39 Skulle nog inte tro det. Samt att det blir ju mer spännande och kul då den bara dyker upp som gubben i lådan!

nera
0

Ska bli spännande med nästra tävlingstråd.

Hoppas du piggnar till Stefan, och lycka till på mässan.

# 38 Ja den är för härlig den skatan  Glad

medde
0

#41 Han är så fin, men nja vad kan man säga . En liten pina på samma gång! Fråga tösa min.

medde
0

God natt!

Hoppas vi ses i morgon en stund.På eftermiddagen ska jag och tösa på fotboll på söderstadion!

nera
0

Ha så trevligt på fotbollen medde.

Kikar in och önskar er all en fortsatt fin söndag. Glad

medde
0

God dag.

Är inne nu en stund på förmiddagen. sen fotboll. Som tur är skiner solen, visst lite kallt men inget regn. Så det blir nogok för alla barn i dag på stadion.

Tittar in senare under kvällen då vi hemma igen. Ha en fina dag!

Buuc
0

God kväll!

Vill bara säga att imorgon åker klassen till Falun, där ska vi tyvärr vara i en hel vecka… Det finns datorer där så jag kanske loggar in nån gång! :)

nera
0

Men Buuc, då ska du till mina hemtrakter hör jag, så det är inget " tyvärr" för mig inte ! Falun ligger inte allt för långt borta från där jag bor Glad Hoppas du får en trevlig vecka där. Hoppas oxå att du kan logga in nån dag och rapportera läget härifrån Dalom Flört

Buuc
0

#47 Det där med tyvärr; det är inget fel på Falun, det är bara det att jag inte gillar att vara hemifrån så länge, och sen så kommer vi ha en massa jobbiga lektioner där och så.. xD Men visst, det kanske blir bättre än jag trodde! :D

nera
0

# 48 Flört Retas lite med dig bara Skrattande

medde
0

Buuc ha en fin vecka i Falun, hoppas vi ses även under denna vecka.

#49 Retas du? Flört

Buuc
0

Tack medde. :) Jag ska försöka att skriva nångång!

Nämen nera nera! ;P

medde
0

#51 Du är välkommen när som, det vet du!

nera
0

Nu önskar jag er alla en fortsatt fin måndag. Glad

medde
0

#53 Önskar dig det samma.

Sitter här hemma och lyssnar på allt byggarbeta som pågår utan för, samt att dom stäng av vattnet för oss här hemma!!! Mitt kaffe…. Hur ska jag klara mig nu under dagen? Kan det bli bättre?

medde
0

Nu loggar jag nog ut snart för kvällen. Ha en fin kväll.

Hopppas vi ses i morgon. Tack för i dag.

nera
0

# 54 Men fy vad trist att inte ha tillgång till vatten! Kom detta spontant eller visste ni om det innan? Hann du kanske inte tappa upp något vatten i förebyggande syfte, till kaffet i a f Foten i munnen

Tack själv för idag, så hörs vi imorrn

medde
0

#56 Normalt brukar dom säga till med lappar i porten, men inte denna gång. Blir liksom tokig då jag ej får mitt kaffeSkrikandes. I morgon ska börjar dom med att lägga in bredband. Fast det finns. Så nu blir det borra i huset hela veckan, inte nog med det utanför…. Att detta hus står kvar med all sprängning och osv fattar jag inte….

nera
0

# 57 Nä, sånt är inte värst kul heller när de bara stänger av helt apropå.

Jag minns en gång då de gjorde så här hos oss. Då skulle de ner i några vattenrör vid en vid en brunn ute bredvid åkern här utanför, och jag hade precis lagt in en vittvätt i maskinen minns jag. Då kom det några herrar och knackade på helt utan förvarning och sa att de just stängt av vattnet. Förvånad Själv hade jag just hoppat in i duschen, så det var det bara att sluta med med en gång. Efter ett par timmar så kom vattnet igång, och jag mitt nöt, fortsatte att tvätta i maskinen det som låg i, med resultatet senare att vittvätten blev allldes rostig och förstörd! Det hade kommit med rostigt vatten in i sköljprogrammet sen. Det var inte kul kan jag tala om.. Rynkar på näsan

medde
0

#58 Det är ju nästan det värsta, detta rostiga vatten som kommer, oj vad sugen man blir på att dricka vatten ur kranen efter det.

StefanW
0

#57 Jag hade gått ner till gubbarna och tjatat till mig en hink med vatten, det brukar finnas i deras byggbaracker!

Stefan - Modellbyggare

medde
0

#57 Tack! Då ska jag ta fast på detta råd, och göra det till nästa gång det händer.

StefanW
0

#61 Ja, tänk att vara utan vatten till kaffet! Finns inte på min karta!

Stefan - Modellbyggare

nera
0

# 61 Nä det låter rätt torrt Tungan ute

nera
0

Godmorgon alla Astronomisar! Glad

Det här är ju inte klokt. Längtade att få se mera tubisar om universum, så jag måste kika in innan jag ska ut på min morgonpromenad. Det sista man gjorde innan man la sig igår kväll, så var det att hänga på tuben om universum, och lika nu, det första man gör. Tungan ute Är Nasa beroendeframkallande eller vad? Flört

Ha en bra onsdag allihopa.

medde
0

God morgon.

Visst är det beroendeframkallande med Nasa och hela rymden, kan det finnas något vackrare än rymden? Ja förutom min dotter då.

nera
0

# 65 Så sant så sant. Ska vara våran fina natur på moder jord då förstås, men rymdbilder är något allldles speciellt det.

medde
0

#66 Förlåt som bilderna glömde jag, dom är verkligen fina, det måste jag hålla med om fullt ut, vissa bilder har gjort mig lyrsik av att ditta på dom,med dessa skönhet som fångats på bild.

nera
0

Kikar in och önskar er all en fortsatt bra fredag och en trevlig helg förstås.

Hoppas medde att du överlevt alla "ingrepp" i huset där du bor. Obestämd

Mark
0

Trevlig helg på er! Det ser ut att kunna bli så betr vädret, åtminstone här i väst. Nu regnar det, men innan regnet kom hann jag ut och plockade trattkantareller. Har hela mitt stora slagbord fullt med tidningar med trattisar på tork. Blir gott att smula i div såser mm i vinter!

Buuc
0

Hej hej allihop!

Nu har jag kommit tillbaka från Falun, och det var verkligen härligt där! :) Just nu orkar jag inte skriva så mycket mer, är väldigt trött efter resan hit..

medde
0

#68 Överlevt, här är jag:-)

#69 Jag och tösen har varit ute och tittat efter svamp då vi är med hunden i skogen men det är så däligt om svamp här.  Alla verkar ha flytt till din sida om landet.

#70 Välkommen hem igen Buuc, ses då du är piggare.

nera
0

Ja välkommen tillbaka Buuc! Vad bra att allt gick bra för er på resan till Falun. Glad Ser fram emot vad du har att förtälja om allt.

medde
0

#72 Skvaller gillar vi tjejer!

medde
0

Nu säger jag nog god natt för mig!

Ses i morgon.

nera
0

Godmorgon på lördan.

Hoppas att du kunnat sova ensam inatt medde. Läste i en annan tråd att du fick sova själv inatt.

Solen visade sig tidigare här, men nu blev det mulet gen. Hoppas på klart till kvällen, så man kan spana upp mot stjärnhimlen. Ska strax sätta fart och göra lite nytta här.

Ha en fin lördag.

medde
0

God morgon.

Nu har jag vaknat till efter en sömnlös natt. Kändes tomt utan tösa hemma. Även Mickey tyckte det var trist.

Vädret är grått och trist ute, men det gör ingenting alls för det är så lungt och skönt här omkring, inga grävmaskiner eller nått.. Tysnad råder. Underbart!

Vi ska snart ut och ta en promendad i skogen med Mickey, sen kommer jag tillbaka in här här. Hoppas vi ses.

Mark
0

Hänger inte med riktigt här idag (heller Obestämd ), det händer ju mycket spännande. Måste ut med jämna mellanrum och spana efter satelliten. Och sen måste jag ju se min släkting - Björn Skifs - i TV (Fast han vet inte om att vi är släktTyst, det är bara jag-som håller på med släktforskning)

StefanW
0

#77 Nära eller "jag mötte Lassie"? Flört

Stefan - Modellbyggare

nera
0

# 77 Kan skvallra Mark att jag är också släkt med Björn Skifs, på håll sedan långt tillbaks. ( Har också fått reda på det genom släktforskningen) Kanske du och jag med "släktar" ihop oss någonstans också om vi börjar att rota ordentligt..hi-hi. Flört

Mark
0

#78 Urtypiskt Lassie, 10-männing med hans barn eller något ditåt Skäms

#79 Skulle inte förvåna mig!

medde
0

Oj nu börjar det uppdagas släktband här inne med. Men Skifs är en super trevlig människa tror jag, passerade ofta han hus då vi var ute med hästarna, han bor i gamla prästgården som ligger jämte stallet jag hade förut!

nera
0

# 81 Vilken tur för dig som haft denna roliga dalmas som granne på jobbet!

Han är för härlig Björn Skifs. Det tycker jag med. Skrattde gott åt en del humor och skämt som han varit med i som de visade på tv igår. Det var mycket som man hade glömt bort.

Nu är det inte många timmar kvar inan det blir biodags. Önskar er all en fortsatt fin söndag.

Glad

medde
0

#82 Jodå han var mycket trevlig då man for förbi med hästarna.

Hoppas nu att filmen var något att se, så man inte bara får ett dåligt besked, för vi har verkligen sett fram imot denna film.

nera
0

Morrn!

Filmen igår var kanon kan jag säga, så vi blev då inte besvikna Skrattande Den var helt klart sevärd. Så jag kan varmt rekomendera den. WALL-E roboten var jättemysig, och  han fick sig resa upp i rymden som hette duga.

Ska inte säga något mer. Ni får se själva Flört

medde
0

God morgon.

Va bra att höra, då ska tösen och jag se denna film. Nu blir hon glad att höra den var helt ok! Du må tro hon väntat på ditt svar nera.

Buuc
0

#84 Åh, vad kul! :D Längtar tills jag får se den. :)

Just nu är jag sjuk, förkyld och typ… hög eller nåt. xD Nää, men jag är lite sådär.. seg.

När det gäller Falun så finns det inte så mycket att berätta, vi hade pass 4 timmar om dagen, sedan lekte vi oftast blidbock i vårt rum… xD Eller dansade och så. En liten hemlis kan jag avslöja, jag blev kär i en kille under tiden jag var där! :P

medde
0

#86 Vad spännade Buuc, visst är det härligt att vara kär, med alla fjärilar som flyger runt i magen. Ljuvlig känsla!

nera
0

# 85 Jag kan tro att hon väntat på kommentar om filmen. Hoppas bara nu att hon eller ni tycker lika efter ni sett den Flört

# 86 Vad spännande Buuc  att du blev kär Kyss Men synd att du blev förkyld. Krya på dig. Vad tyckte du annars om Falun Buuc?

Buuc
0

#87 #88 Jaa, spännande och spännande… Jag tycker att det är jobbigt. Jag tänker på honom hela tiden. Egentligen gillar jag inte ens honom! Men under veckan i Falun så lade jag märke till hans bra sidor, och ja… jag har aldrig varit riktigt kär i någon, men nu.. Problemet är att han säkert aldrig ens kollat på mig eller så. Jag säger inte att jag tycker att han är bättre än mig eller så, för det är han verkligen inte, utan vi är två helt olika personer, jag skulle aldrig kunna tänka oss som ett par! Och sen så har man världens minsta självförtroende också, jag är långt ifrån den personen som vågar fråga den killen som jag gillar om han vill göra något.. xD

#87 Ja, lite irriterande att vara sjuk men jag hoppas nästan att det blir värre, för imorgon är det fotografering i skolan, och på onsdag ska vi springa runt i skogen eller nåt och det orkar jag inte… >.<'
Jo, i Falun var det hur kul som helst. Vi var inte så mycket ute, var som sagt mest på vårt rum och lekte blindbock eller dansade och skrek.. xD Men vår kock, Sven-Åke, var från Dalarna och han hade en fantastisk personlighet! ;D Dom sista två dagarna blev jag lite irriterad, alla mina kompisar blev lite trötta på varandra, men nu är det bättre. ;P

nera
0

# 89 Det kan ju vara rätt pinsamt och lite jobbigt om du inte vet om killen är intresserad tillbaka, det kan jag fatta. Går ni i samma skola eller klass eller vad? Snackar du med honom mycket annars på hemmaplan ? Du kanske kan fråga om ni ska gå på bio eller nåt ihop?

Ja jag vet. Det är inte lätt sånt här. Men frågar man inte, så kan man heller inte veta. Kanske törs du en dag bara. Önskar dig lycka till Buuc Kyss

Buuc
0

#90 Njae, det är mycket komplicerat… Jag har inte sett honom eller lagt märke till honom i skolan (vi går i samma skola men inte samma klass), så jag har aldrig ens prata med honom! Jag visste inte ens vad han heter förräns jag erkände till min kompis att jag gillade honom och frågade om hon visste vad han heter. Det var i Falun, på tisdagen, tror jag, som jag lade märke till honom första gången, och då fick jag genast en glimt av känsla för honom, och under veckan så växte det. På bussen på vägen hem, så tittade jag på honom hela tiden (han satt endast två platser framför mig), och ibland möttes våra blickar, sen så typ frågade han mig nånting också, eller bara larvade sig, men annars har vi aldrig pratat. xD

StefanW
0

#91 Friskt vågat hälften vunnet! Tuta och kör! Anfall är bästa försvar!

Stefan - Modellbyggare

medde
0

#91/92 Håller med StefanW. Go for it girl!

[Henke29]
0

Hejsan!
Nu äntligen är ja tillbaks igen Skrattande
Va ja har saknat detta forum..
Nu är mina föräldrar hemma igen..
Så nu kan man komma hem till sin lägenhet igen och koppla av..
Nu är ja lite bättre oxå från förkylningen som ja fick i helgen..
Hoppas att alla har de bra här..

Henke

[Henke29]
0

Så nu ska ni även få bild på Tella Sigge oh Blackie..
Först ut är Tella..

[Henke29]
0

Blackie oh Sigge

nera
0

Åhh hej och välkommen tillbaka Henke! Du har varit jätte saknad Skrattande

Tack  för härlig hästbilder igen. Du skämmer verkligen bort ossFlört Har saknat Tella med.

Buuc
0

# 92 Ja du, Stefan, om man vågade så. ;P Men jag är en liten mes som inte vågar ta risker!

#95 Nämen vad sööööt Tella är! ;D Är hon Ardenner? För just den raser är jag inte så förtjust i, men men. ;)

nera
0

Tella är lite av våran maskot inne här. Flört

Buuc
0

#99 Vad dum jag är som inte kollat här förut. ;P Men sån är jag..

nera
0

# 100 Ingen fara Buuc! Nu vet du Flört

medde
0

# 95/95 Åååå undrabara Henke! Tack för dom fina bildernna.  Krya på dig från förskylningen nu Henke!

#98 Klart du ska våga, Tella är en superhäst.  Där i den hästen kan man snacka om Horse power! Ingen havremoppe. Denna häst är bara krfat och skönhet. Som du nu märker så gillar just jag Tella helskarp.

nera
0

Ja Tella är verkligen en HÄST det! Riktig Horsepower på högsta nivå Kyss

nera
0

Måste bara få visa vad sonen köpte sig på våran affärsresa idag. Han kunde inte låta bli. Glad

medde
0

Han är ju så söt den lilla krabaten

medde
0

Nu säger jag:

God natt! Hoppas vi ses i morgon, tack för en fin dag härinne.

nera
0

Tack detsamma medde.

[Henke29]
0

Varsegod medde Skrattande
Ja nu är ja tillbaka på allvar igen hehe..
Buuc du har alldeles rätt att de är en Ardenner..
Hon är nu 6 år..

medde
0

#108 Fyller på lite om det du missade Henke!

Tella är vacker som en tavla!

Buuc
0

Haha, okej. Jaså, 6 år? Inte mycket heller. Jag gillar hennes varma färg. :) Såg en häst i bosnien som har liknande färg… En riktig bosnisk arbetsponny, som gick lös dessutom!

#104 Nämen gud vilken söt! :O Jag blir lätt förälskad i söta leksaker och keldjur. ;P

nera
0

# 110 Ha ha, där är ju Tella del 2! Hi-hi..Jättefin Glad

Lilla Wall-E roboten ÄR jättesöt Buuc! Kan varmt rekomendera att gå på bio och se den filmen. Jag och sonen var och såg den i söndags, och vi blev inte besvikna. Skrattande

medde
0

#110 Det var så gott som Tella 2 som nera sade. Jättefin.

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.