Annons:
Etikettövrigt
Läst 1135 ggr
medde
2009-03-22, 19:37

Liv?

1986 fann NASA som troddes kunde vara en fossil från mikroskopiska levande ting från en sten som kom från Mars.  Livet på våran jord tros ha kommit till för ca 3,8 miljader år sen.  Samt att första livformerna var bakterier som endast levde i dom varma vatten i undervattnsvulkanerna..

Många forskare säger att livet baskemikalier kom till på våran jord. Men det finns en astronom som heter Fred Hoyle som tror och säger att det kommer från rymden. Vad tror du att det kommer ifrån?

Jorden är ju verkligen rätt plats för att kunne ge liv, då för sin atmosfär, vårat rinnade vatten samt den härliga tempraturer vi har här på jorden.

Mars har ju haft vatten på ytan, även Jupiter måne Euoropa tros ha även den vatten under ytan.

Så var finns liv?

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Luddesmatte
2009-03-22, 20:10

Låt det inte bli osagt att en del forskare däribland Area 51s egna påstår att människan är ett experiment för andra raser i universum dvs att många raser sammarbetade, korsade två av sina egna raser och placera dem på jorden, vips så skapas människan genom två andra raser, därav den 62 miljoner år långa luckan mellan dinosaurierna och människan som ingen forskare idag vet någonting om. Det är också därför folk från Venus och Mars ständigt håller koll på oss enligt en del av NASAs forskare och Area 51s.

Än idag sker sk "cross breeding" mellan människan och den sk Grey Alien, emot människans egen vilja.

Mikroskopsikt liv kan finnas på alla möjliga planeter då allt liv inte är i behov av syre men när det kommer till liv som är i storlek med människan finns det katalogiserat att både Venus, Mars och månen är bebodda.

Kan vara lite kul att veta kanske.

medde
2009-03-22, 20:13

Har för mig att vi har haft en tråd eller artikel om just Area 51. Men var finns den.. Ska kolla efter den. Mycket intressant

Luddesmatte
2009-03-22, 20:16

#2 Area 51 är bara ett område med en bas.. Det jag tycker är mest intressant är forskningen kring hur människan uppstod och idag inom den astronomiska fronten tyder allt mer på att männsikan skulle vara en klassisk korsning mellan två olika raser. Lite OT kanske men det hade ju med liv att göra och eftersom du nämnde hur en forskare tror liv kom till på jorden tänkte jag berätta det jar får reda på när jag är ute på fältet osv.

medde
2009-03-22, 20:27

# 3 Ja vet att det är ett område, men mycket intressanta saker har det hänt detta område,

Luddesmatte
2009-03-22, 20:34

#4 Absolut. Area 51 som ska vara så hämligt har är ju lite små duktiga på att läcka information om sina involveringar med utomjordingar. (nu blev det OT igen - sorry Tungan ute - jag blir lätt carried away)

medde
2009-03-22, 20:36

#5 Inga problem, det är bara skoj.

Annons:
vanessa
2009-03-23, 03:21

Jag tror på liv, i någon form. På tal om liv: UFO dokument släpps i England. /Kata

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

medde
2009-03-23, 12:29

#7 Den måste jag in och titta vad det är..Spännade

[Henke29]
2009-03-24, 11:01

Kul att få se olika dokumentärer om Ufo.
De vore osanolikt om vi var själva i hela unverisum…

Henke

nera
2009-03-24, 14:00

Ska kolla länken vid ett senare tillfälle.

medde
2009-03-24, 20:34

Det är det som gör allt lite mer spännande, finns det eller inet? Det är den stora frågan?

Luddesmatte
2009-03-24, 20:52

#11 Liv finns det vet vi redan men den stora frågan är nog vart finns det mer än på dem planeter vi redan vet av att det finns på.

medde
2009-03-24, 20:55

#12 Vilken sorts livsform menar du?

Annons:
Luddesmatte
2009-03-24, 21:07

#12 Humonoida och andra med ben och armar men jag antar du menar mikroskopiska? Inte direkt något som intresserar mig men man kan ju anta att där det finns humonioda liv finns också mikroskopiskt liv.

medde
2009-03-25, 11:32

Nu blir jag lite nyfiken. Vilka planeter finns dom på och vilken form?

Luddesmatte
2009-03-25, 19:08

#15 Venus, Mars och månen är dem som är mest katalogiserade enligt Amerikanska flygvapnet och Area 51. Dem finns i alla möjliga skepnader, från blondhåriga människor till gigantiska ormar. Det finns över 70 katalogiserade raser som för människan är känd. Min personliga favorit är den sk draconian rasen, människa i ödleform med vingar.

Nedan är en bekännelse från amerikanska militären:
http://www.youtube.com/watch?v=J2DNSEKx1aM

medde
2009-03-26, 13:50

#16 Ska ta och titta in på länken, men,,,

Upp till toppen
Annons: