God morgon 14:e april
God morgon nu är det "post" påsk!
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God dag.
Återigen tillbaka till vardagen, tösen är i skolan. Arbetet runt där vi bor är i full fart igen. Det är just nu riktigt rörigt med bilar och buller här. Det är så man inte törs låta tösen ta ut hunden själv numera.
Ha en fin dag alla!
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God eftermiddag!
Här är det påsklov för våran del denna vecka istället. Mulet är det och lite kyligt.
Önskar er alla en fortsatt bra tisdag 
Hoppas ni får lite sol snart.
Ja, det där med påsklov det skiftar från kommun till kommun, här har de redan haft lov, men när jag gick i skolan hände det vissa år att vi hade lov veckan efter påsk.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
# 3 Sedan i torsdags så har det varit kanonfint och soligt ända tills igår. Då mulnade det på och blev kyligt. Men det är lite skönt, för det dämpar pollenallergin lite. Inget ont som inte har någ gott med sig du vet 
Hej hopp alla 
Hoppas ni har haft en underbar dag.
Själv har jag jobbat.
Fast idag har jag fixat lite utearbete iallfall.
Fiksat till på bakgården oh framme..
Henke
Usch!! Vilken tråkig dag det varit. Min lilla ödla som jag haft i 20 år dog i dag. Ni må tro det är många tårar från min lilla tös. Henes älskade lilla Leo är borta. Så denna dag har inte varit kul alls.
Men man får se det som: Att fanns inte dom mörka dagarna kanske man inte skulle uppskatta dom ljusa på samma sätt. Man ska vara tacksam för det man får i livet
Ussch va tråkigit att höra medde.
Ja de är tråkigit när ens bästis djur går bort sådär.
Henke
Visst är det så, även om han var en liten ödla. Så var han rackrans god liten ödlekille som jag och tösa gillade stenhårt.
Har ni sett den nya reklamen på Tv om en viss chocklad. Det sitter en astronaut på en stor gummiboll och garvar! Och stuttsar runt där uppe