God morgon 25 april
Snor ämnet från dej Farwuq
God morgon. Kom i säng klockan 2 i natt. Vaknade klockan 6 av att solen sken rakt i ansiktet på mej. Jag klev upp ur sängen och kände mej pigg så på med kläder och sitter nu på min parkbänk med kaffe och smörgås.
Facit:
Tänk vad solen kan göra mycket. Den kan fungera som väckarklocka. Den ser till att man vaknar och är pigg på en gång. Den ser till att man tidigt får frisk luft. Den ser till att man intar något ganska omgående.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God morgon
Så du fick ämnet taget Farwaq
Sov du för länge?*
God morgon EvaG till en underbar vacker dag!
Här är det strålande sol och som EvaG skrev, vaknade av solen då den har för vana att lysa rätt in i min säng!!
Hoppas ni andra får en fin och bra dag.
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God eftermiddag säger jag med från ett soligt Dalarna.
Jag har varit ute på promenad i det vackra och varma vårvädret. Fåglarna kvittrar så oerhört starkt och vackert nu.
Hoppas ni alla får en fortsatt bra lördag 
God kväll.
Vi har vait inne på Globen jag och tösa, dagen var helt perfekt, tills vi kom hem. Nu har jag en magsjuk tös som ligger och spyr var 10 minut, Så vi får se vart natten bär av. Inte lär det blli sova i alla fall,
Ha en bra kväll ni andra.
Mvh
Är jag ensam härinne nu? Det är sent och inte kan jag sova.. Så jag sitter här och trummar för mig själv…
Är jag ensam härinne nu? Det är sent och inte kan jag sova.. Så jag sitter här och trummar för mig själv…
Jag sov denna tiden igårkväll då du satt här och trummade medde