Astronomi iFokus

Astronomi

Etikettgod-morgon
Läst 765 ggr
Farwuq
0

God morgon 17:e maj

God morgon, denna dag brukar de här i Lund lokala norrmännen fira. Kanske inte så mycket som förr under 70-talet men de brukar märkas likväl.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
0

Grattis Norge! Norsk flagga 90x150

God morgon

Hoppas ni haft en fin helg, nu är vi strax vid en ny vecka och kanske till det slit som det innebär.

Jag är superförskyld men tänker inte sitta hemma för det ändå, tösa min ska till sin taekkwondo träning. Så vi ska snart åka.

Senare under kvällen kommer jag att lägga ut en ny fråga till del tävlingen, så titta till lite extra framåt kvällen.

Ha nu en riktigt fin dag alla

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Farwuq
0

Min hälsa har blivit bättre sen jag började proppa i mig en massa penicilin, käken är nästan helt normal nu, men tänderna behöver byggas upp på nytt.

leo-
0

godmiddag från den soliga svenska rivieran.

seg söndag med lite tvätt och liknande och kanske en tvätt av bilen även om det tar emot men den är full av pollen just nu så en avsköljning iallafall

medde
0

Vad bra att det börjar vända till att du inte går med smärta. Bara det kan få vem som helst att falla.

Leffe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon och fortsätt krya på dig #2

Grattis till Norge både för melodifestivalen och för nationaldagens firande

nera
0

Goddagens!

Här skiner solen för fulla muggar. Bara att passa på att njuta, för imorgon ska det bli regn.

Krya på er både medde och Farwuq

Och så Grattis till Norrbaggarna som sagt Skrattande

Leffe
0

medde se till att du blir frisk också så du orkar komma med kluriga frågor till tävlingen

Farwuq
0

Jo grattis till Norge, men…

NRK lär nog få stuva om i sin budget för 2010. Det lär bli ett dyrt kalas.

nera
0

Sonen kom hem tidigare och var helgrön från topp till tå. Han och hans kompis  hade legat och rullat i en nyklippt gräsmatta. Gissa om det gick lätt att få bort allt gräs på både strumpor och tröja? Men vad gör det. De hade haft roligt i a f och det var huvudsaken Skrattande

leo-
0

väldigt tacksam för att norrmännen firar idag. när dom börjar med sitt firande är det dags att gratta min syster

medde
0

Jag ber om ursäkt, total slut och febrig,  men ska se till att den nya delen ska komma ut.Men kan inte lova den kommer i dag

nera
0

Ta och krya på dig först medde. Ingen panik.