Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 718 ggr
leo-
2009-05-19 09:53

upp och hoppa

19 Maj är här och det börjar bli tråkigt med allt solsken nu tycker jag

ha en bra dag

Carpe diem

Annons:
medde
2009-05-19 10:58
#1

Upp och hoppa! Ville inte..Men god morgon på er alla, och du Leo som låter som en morgon tupp. Glad och lycklig. En fråga vad gillar Ricky om regn, går han även ut då?

Solen behöver jag inte vara eller bli trött på alls, regn i går och även så i dag.

Ska nu under fm lägga ut nästa del tävling, Tösen min slutar tidigt i dag. Så i dag ska vi ut och fara lite hon och jag. Men hoppas vi ses under em/kvällen.

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

leo-
2009-05-19 11:15
#2

Regn bekommer inte honom nåt speciellt tvärtom verkar det finnas med intressanta lukter när det är vått ute. Typ våt jord.våt rutten trädstam mm mm.

Samma i duschen när han smiter in där för att dricka. Hade det varit Leo och jag hade startat duschen så han blev blöt så hade han rusat ut för att torka sig så fort som möjligt. Men Ricky går ut därifrån men går tillbaka för att dricka mer .

Han går igenom vattenpölar och liknande medans Leo mest liknade en teknadfilmkatt som smyger på klorna för att han skulle undvika det så mycket som möjligt .

Däremot efteråt gillar dom flesta illrar att torka sig i ett stort frottebadlakan

nera
2009-05-19 11:29
#3

Goddagens!

Här är det uppehåll i regnandet idag, men molnen hänger tunga och grå.

#2 leo - intressant djur du har Glad

Önskar er alla en fortsatt bra tisdag.

Farwuq
2009-05-19 11:46
#4

Här i djupa söden har vi fint vädar!

Cool

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

nera
2009-05-19 11:47
#5

# 4 Roligt för dig Farwuq och er andra där nere Glad

Farwuq
2009-05-19 11:49
#6

Jo det är väldigt "somrigt".

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
nera
2009-05-19 11:51
#7

Här är också somrigt på sätt och vis. Grönskan frodas i a f.

Upp till toppen
Annons: