God morgon 30/5
Vem sköter brasan?
Vilka är det som eldar på solen så det brinner hela tiden? Hur många arbetar samtidigt och hur långa skift har de? Var kommer de i från? Får de gå i strejk?
Nä nu ska jag inte fråga mer. Ska sova nu och hoppas attt de arbetar för fullt däruppe när jag vaknar.
Den kan jag Den kan jag (hoppar runt med handen i vädret)
Jo det är så här att det har med vår tro att göra. Vid slutet av våra liv så blir vi ju skickade till antingen himmel eller helvete och synonymen för helvete är ju solen, en varm plats som alltid brinner.
så vem eldar jo det är våra politiker och advokater och andra som har roffat åt sig så mycket som möjligt och gjort en massa dumt i sitt liv.
Strejk är det ju inte fråga om skickas dom ner igen som biståndsarbetare och det är det värsta dom kan tänka sig att HJÄLPA någon UTAN LÖN
Det är oxå därför det blir varmare och varmare för dom blir bara fler som skyfflar
Förresten godmorgon allihopa hoppas ni får en bra dag
Over and out
Godmorgon!
Vilken härlig start på pingstaftonen att komma in till denna trevliga filosofiska länsing 
# 0 Ja Ewa den frågan var mycket intressant och tänkvärd
Man kan ju faktiskt undra över vem eller vilka som håller ångan uppe på solen som ständigt skiner med en sådan kraft!?
# 1 Den teorin var också superbra och tänkvärd tyckte jag. Ligger mycket i det du säger. Bara det att jag anser att helvetet har vi här på jorden. Och då menar jag att många lever i ett helvete med fattigdom, förföljelse, sjukdomar - ja, you name it. Men solen kanske är en "filial" till jordens "helvete" kanske? Inte vet jag?
Här skiner solen för fulla muggar i a f - så de jobbar nog för högtryck däroppe idag med. Verkar bli varmt!
Nåja. Hur som helst så önskar jag er alla en trevlig pingsthelg. 

God förmiddag!
Här sitter jag och njuter av lite pianocovers på mina favoritlåtar, härligt! Snart ska jag till min kompis, vi ska käka pizza och kolla på skräckis. :)

Sitter här ute i solen, men tyvärr med ett hopplöst långsamt system. Vet inte vad problemet är, men det har varit så en hel vecka snart. Många av mina senaste inlägg har helt enkelt inte kommit in pga nån slags "time limit" Hoppas detta går fram, så ni vet vad min dåliga aktivitet beror på.
God kväll
Åter hemma igen efter en dag full med aktiviteter ute, så nu blir det att slappa lite i soffan och se på finalen i Robinsson. Jag hoppas lite på Jarmo, men tror någon av tjejerna slår han. Men hoppas kan man gör i alla fall.
Hoppas ni alla får en trvlig lördags kväll.
Mark! Då vet vi var du är: Time expire!!!Men du finns därute i cyberrymden:-)
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Här har det också varit full fart sedan igår måste jag säga
Just nu är man röd som en kräfta av att ha varit ute i solskenet.
Hoppas ni alla har det bra!
Men Mark då vet vi att du har gjort ett försök i a f . Teknikens underbara värld , du vet..

#6 Ett! Jag hr nog gjort 100 försök! Nu går det lite bättre iaf
#7 Vilken tur. Hoppas det går bra i dag då:-)
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥