Regnig morgon 5/6-09
God morgon. Arbetet slut för i natt. Sitter nu här och funderar på regn och föroreningar. Fick för länge sedan höra att det spelade ingen roll om vi tänkte på miljön här i Sverige. Alla föroreningarna kom ändå hit från industriområden i Tyskland via regnet. Vad jag nu hört så kommer regnet österifrån! Därifrån trodde jag bara maffian kom. Snacka om att man fått helt fel information om saker och ting!
Ha nu en bra fredag, säjer en Eva som nu ska krypa ned under täcket.
Godmorgon eller till vissa Godnatt
Grått ute men inget regn än så länge. men det är inte svårt att få fram det är bara att starta gräsklipparen och komma halvvägs så börjar det som vanligt.
ha en bra Fredag alla
God morgon.
Återigen från ett regnande Sthlm, men men det är bara klä sig väl:-)
EvaG vilka härliga tankar, måste fundera på detta med.
Hoppas ni alla får en fin dag.I morgon lägger jag ut den sista delen av tävlingen.
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Härlig bild leo. Ölandssten? Nu vart jag nyfiken!!
Se där ja! Nu fick jag lite mer info. Men läcker ser det ut!
Måste ju göra nåt när rastlösheten kommer smygande. Vill tvätta av taket oxå men slangen till tvätten räcker inte och jag har dåligt med ekonomiska resurser just nu så jag väntar lite till
Halloy, åter tillbaka hemma efter dagen bestyr. Nu ska jag slappa med dotter och se på Tv. En och annan lite chipsbit faller nog ner i magen. Nu till det bästa: Solen tittar fram nu på kvällen, efter allt regnande.
Ha nu alla en riktigt trevlig kväll.
Godkväll på er!
Här har det också varit full fart större delen av dagen. Har packat nu ikväll inför våran mc färd i helgen som bär av ner till Östergötland imorgon bitti. Solen kom också fram här på kvällen och nu är det fint, men ack så kallt..brrrr..Blir nog till att ta på sig superunderstället i morrn under alla kläder. Man vill ju inte frysa heller.
Önskar er alla en fortsatt fin helg och en bra nationaldag imorrn 
Blir tomt utan helgen med dig härinne. Ta väl hand om er!
Hittar jag en dator på hotellet imorgon kväll så kikar jag in här såklart. Är åter på söndag kväll hoppas jag
kör försiktigt
# 12 Tack leo. Det ska vi göra.

cykel misstänker jag
Missade att du skrev det i inlägget 
Jag får gå ut och titta på min
Nu loggar jag ut för ikväll. Tack ska ni ha för många goa skratt härinne. Nu måste jag tänka på refrängen så jag orkar imorrn. Vi ska upp före tuppen..
Ha det gott alla så hörs vi. 
#15 Ta väl hand om er bägge två, du och gubben. Ha nu en riktigt trevlig helg.Må bäst!