Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 840 ggr
nera
2009-06-24 11:11

Godmorgon den 24 Juni

God morgon alla astronomisar!

Tänk att jag fick vara först att starta denna tråd idag Glad 

Här är det svarta moln på väg in så vi får se vad som bjuds i väderväg senare. Jag har städat och gjort fint här på morgonen.

Önskar er alla en fin onsdag.

Annons:
Leffe
2009-06-24 11:28
#1

God morgon. Nyss uppstigen från min skönhetssömn (behövs nog ett dygns sova till). Här skiner solen och jag har semester. En bra kombination

Sköt om er

Gittan
2009-06-24 11:45
#2

God morgon. Här skiner solen på klarblå himmel. Gubben är deppig. Han har blivit varslad på jobbet. Det var väntat, men han levde på hoppet. Så vi får nog en härlig sommar. Tur vi hann göra vår resa innan han fick varslet i alla fall.

Hoppas ni alla rymdfantaster och andra rymdvarelser får en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


[stblues35]
2009-06-24 12:07
#3

Morrn morrn på er alla..hoppas ni alla får en trevlig och fin dag där det är solGlad

Själv ska man på urn nedsättning idag..

medde
2009-06-24 12:55
#4

God dag på er alla

Oj vad jag är sen in i dag, här är det ju redan full aktivitet. Solen solkiner helt ljuvligt i dag, men det bästa av allt är att dom ska ha slut besikting på våra "nya" balkonger i dag. Sen kan man äntligen få ut lite möbler och få sitte ute och njuta!!! Om ni visste jag längtat till denna dag. båda jag och djuren.

#3 Glöm inte att titta till del tävlingen, den sista delen är ute…Hoppas din dag blir bra.Tankar till dig

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

EvaG
2009-06-24 14:11
#5

#2 var inte orolig. Hur det än blir så har ni varandra och varsel innebär inte att man få gå. Det är ju en besked om att en uppsägning kan komma, om jag fattat det rätt.

#3 Hoppas dagen blir bra trots allt för dej.

#4 Håller tummarna att det går bra för din dotter i dag.

Här blir det en dag till i sängen eller på sängen.

Ha nu en bra onsdag allesammans.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

leo-
2009-06-24 14:21
#6

morrn morrn

2 Skicka ner honom på AF nu direkt för inskrivning och skaffa lösen till deras hemsida och sök jobb. Kanske han t o m hittar ett jobb som ger mer än det nuvarande Pengar/psyke och kan gå vidare. Men det viktiga är att han gör det direkt

Jag har gått sen Dec och det är svårt för dom är stenhårda med papper och liknande just nu. och det är många sökande på dom flesta jobb

tackochlov ska jag på intevju imorgon

Annons:
medde
2009-06-24 22:27
#7

Nu kliver jag in och bara njuter, så kanske jag glömmer att svara er i vad som har skrivits i tråden.

Men min dotter klarade sin gradering i dag!!! Så nu har hon stigit upp en grad till inom taekwondon. Så hon haft 2 graderingar inom en månad. Hon är lika stolt hon att få byta bälte inom en månad. Må tro jag är stolt mamma nu!!!!!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Farwuq
2009-06-25 00:50
#8

Natti natt alla!

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

EvaG
2009-06-25 03:21
#9

#7 Gratta henne från mej!

Själv har jag aldrig varit med om maken. Jag bara sover och sover. Vaknar med huvudvärk och somnar om efter ett tag ijen.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
2009-06-25 05:08
#10

#9 Du kanske behöver den sömnen

medde
2009-06-25 12:09
#11

#9 Tack EvaG, hon kommer verkligen bli glad, då det kom ett grattis från dig. Hennes stor idol! Men lova oss att vila och ta det cool. Vilan behöver du!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

nera
2009-06-25 21:14
#12

# 11 Grattis till tösen medde Skrattande

Ja EwaG, du kanske behöver sömnen helt enkelt, som LeffeD säger. Sömn är bästa medicinen. Glad

medde
2009-06-25 22:12
#13

nera! Tösa tackar:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Annons:
Upp till toppen
Annons: