25/6 -09
Godmorgon allihopa
Sitter nu här och tänker på vad jag behöver i eftermiddag när jag är på intervjun, Men jag har alla papper klara så det är inget att oroa sig för.
Annars är det en strålande dag som det har varit dom senaste , Bara hoppas att tempen inte går lika högt, igår hade vi 29 grader enligt min yttertempmätare och jag måste klippa gräset men det är inte roligt när det är så varmt
men vi får se hur det blir
Ni får iallafall ha en bra dag allihopa
God morgon.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God morgon. Trött, vaknade alldeles för tidigt eller så gick jag och la mig alldeles för sent. Dagen kommer att gå i solen och städningens tecken är mina planer
#0 Lycka till med intervjun
Sköt om er
God morgon.
Solen lyser över våran vackra huvudstad. Hopas ni alla vaknat till underbart solsken ni med!
I dag ska vi åka väg och rama in tösen certifikat sen ska vi ha en mys dag hon och jag.
leo! All lycka till i dag,hållar alla tummar och tår för dig. Saknade din morgon rapport om Rickey! Han är ok?
Hoppas vi ses under dag/kvällen
Må bäst alla!
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jodå han är ok men han vet att nåt är på gång för han följer efter mig överallt.
Just nu ligger han i sin transportbur efter frukost och bus i soffan bla
jag behöver nog nya handskar till mc:n snart (vi har en lek som innebär att när jag tar på mig en handske så får han bita hur hårt han vill och ibland biter han rakt igenom handsken utan problem. Sen tar jag av mig den och han sticker in huvudet i den då är det hans tur och så håller det på en stund) När jag sen tar av mig handsken så biter han inte hårt alls
Bilden visar honom sur utanför sovrummet där jag har datorn och han inte får komma in
Tack för jag fick min dagliga info om Rickey. Men varför får han inte vara med dig vid ? Får han inte äta på dina sladdar??
Nospuss till killen.
Han försöker stjäla musen (scrollknapp i gummi) och går rakt över tangentbordet vilket innebär kryptiska meddelanden och raderade inlägg bla . och gräver isönder madrassen och bäddar på sitt eget lilla vis (allt på golvet metoden)
Underabra Rickey, han måste verkligen förgylla din dag med alla hyss, en lite Emil:-)
Nyss vaknat och känner mej bättre i huvudet.
Illrar verkar vara fantastiska djur, men blir det ett nytt djur hos mej så blir det nog en stillsam katt.
Ha en bra dag allesammans.
EvaG den stillsammaste varianten av katt är solkatten.

God morgon på er två ovan mig!
God morgon Medde, strax ska den förfärlige gå till kolonin.

#11 Önskade jag hade en med!
Gör inte jag 
Har nog med trädgården här
Om det inte börjar regna så ska jag klippa gräset när jag kommer hem efter att ha hämtat post och rastat odjuret
Gillar inte Rickey regn?
Jodå det har han inga problem med
men man ska inte klippa vått gräs 
Men se det posetivt då. Du kan lata med en kopp kaffe eller ta en bus stund med charmtrollet
Jodå det kan jag väl göra det är bara det att det börjar likna en äng 
och idag är det helt lagon temp för att göra sådana saker. Jag har velat klippa ett par dagar nu men 28 grader har sagt nej
Godkväll på er alla!
Idag har dagen varit fullspäckad med både främmande och så har vi tagit hand om en kompis till sonen, så dagen har varit fullspäckad med andra ord. Inte en chans att komma in här förräns nu. Nu ska jag strax ta på mig gåskorna och gå ut i naturen för en avkopplande promenad. Känner mig totalt slut i huvudet ( värre än vanligt..
) Kan vara jobbigt att vara för mycket social i värmen..
# 0 Hoppas din intervju gick bra idag leo. Fin bild på din bus - Rickey 
# 3 Kul medde att det gick bra för tösen din med certifikatet. Hälsa och gratta från oss 
Ha en fortsatt bra kväll alla. Få se om jag kikar in lite senare. Ville bara lämna ett livstecken för idag.
God kväll på er, nu har vi tunna moln, få se om det blir sol imorgon igen.
Så nu har varit på stora frågerundan och det kändes väl bra när jag gick därifrån, Det passade mig perfekt för dom skulle inte anställa förrns efter semestern och det var inte mitt första val om man säger så
Men det är ett jobb om jag får det
Ricky är rastad men gräsmattan är inte klippt för även om det inte är jättevarmt så är det ´tungt´i luften och grått och därför kände jag inte för att jaga runt med den lilla röda lådan
och nu sitter jag här och skriver och hoppas att det blir trevligt väder imorrn istället så att jag kan klippa då och göra vid det sista vid snabelen så att den klarar besiktiningsgubbens bankande , Jag vet att jag får köra in igen frågan är bara hur mycket jobb det är
leo! Håller tummarna för dig nu1