Goddagens 22 Juli
Hej hopp på er alla!
Idag skiner solen för fullt, så nu vill man bara ut. Men man måste ju in här för att säga hej till er först.
Önskar er alla en fortsatt bra onsdag , med eller utan soslken 
goddag
idag är det en lugn dag p g inget bestämt att göra och inga plikter
förutom Rickypromenaden
ha en bra dag allihop
# 1 Hej leo. Hur har du det med din käke idag?
gör inte ont men är lite svullen
så nu kan man hugga som en orm igen om man behöver 
Trist, men skönt att det inte värker allt för mycket.
Hugg försiktigt..*fniss* 
Toodellooo på er..ha en riktigt fin och härlig dag med massor av värme och kärlek
God dag
Även jag vill ge er en önskan om en helt underbar dag. Jag och tösa ska nu ut och njuta av den fina vädret.
Hoppas vi ses under dag/kvällen
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Har varit en bra lugn dag förutom i eftermiddags/kväll då jag blev ombedd att vara experthjälp vid ett mc köp (liten cross) till en kompis son.
Det roligaste var att träffa gårdshunden en 90 kgs bullmastiff som bara ville bli kliad och klappad (han tittade lätt in i bilen när vi kom så stor var han)
men gudasnäll förutom att han puttade runt en när han kom och ställde sig mot benen för att bli kliad.
Detta innebar i sin tur att mina kläder fick genomgå en undersökning som hade gjort tullen avundsjuk när jag kom hem. Ricky skulle lukta på allt punkt slut, och sen tittade han på mig med en blick som sa. Varför fick inte jag åka med och gick och la sig. Men han har lugnat sig efter lite lek så nu är han glad igen 

Rickey pojken
Sov gott med er. Själv är jag vaken och inte ens hemma eller på arbetet. Är i huvudstaden och har det kul och gemytligt.
#10 Men hallo Eva, Hoppas du har det riktigt bra. Du kanske är där jag tror du är
#11 Får inte sitta vid datorn längre
//
Nu säger även jag god natt och tack för mig!
Tack till er alla för en fin dag härinne, hoppas vi ses under morgon dagen.
Mvh