Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 1541 ggr
Leffe
2009-07-25, 10:37

God morgon 2009-07-25

God morgon. Jag hade 12 dagars semster outtagen. Fick erbjudande att ta en vecka nu, då de visste att jag känt mig lite hängig. Jag tackade och tog emot. Så nu har jag semester igen och ser ut att bli toppenväder. Ska handla så jag fyller på i frysen. Där ligger just nu en fiskfilé och inget annat

Sköt om er

Annons:
Gittan
2009-07-25, 11:22

Idag ska hela familjen ut och rida. Sedan ska vi äta middag i barnens koja i skogen och laga maten över öppen eld. Hoppas ni får en trevlig lördag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

leo-
2009-07-25, 12:09

precis vaknat och kaffet är klart säger Ricky

solen skiner ibland precis som förut i veckan och det händer väl inte så jättemycket idag mer än en tur till affären och macken för att införskaffa diverse ätbart och ett litet verktyg som jag behöver och har men inte vet var

Men det är senare nu är det frukost säger Ricky klättrande på avspärrningen till sov/datorrummet

Ha det bra så ses vi

medde
2009-07-25, 12:56

God morgon

Även vi har vaknat upp i Shlm. Blåser redigt här över stan, men inget regn som tur är.

Min dotter kommer just nu och ser på skärmen bilden på Rickey, med ett stort ÅÅÅÅÅÅ så söt mamma. Nänä ingen iller här hemma! Men visst är man betagen i Rickey.

Så härligt det lät både för GittanL och LeffeD. Må bäst bägge två!

Vad vi ska göra i dag? Vet inte riktigt ännu. Men någon måste det bli man kan ju inte sitta innne under sommardagarna.

Ha nu en fin dag alla

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Farwuq
2009-07-25, 14:43

Vilken söting.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

nera
2009-07-25, 16:00

Hej hopp!

Här har det hunnit regna under förmiddagen, trots att solen kikat fram emellanåt. Har hunnit med en långpromenad tillsammans med gubben.

# 2 Så söt han är din lille busis Glad

# 0 Hoppas du Leffe hittar nåt riktigt gott på affären.

# 1 Låter toppen Gittan det ni ska göra idag!!

# 3 Hoppas att ni hittar på nåt kul medde i blåsten.

Ha en fortsatt bra lördag alla, så hörs vi framåt kvällningen.

leo-
2009-07-25, 20:45

godkväll alla

så då var nästan den 25:e oxå över och det utan några större problem det har varit ett halvbra väder med nån skur härnere och nu lyser solen

Har varit iväg och jagat prylar till cykeln men inte hittat nån så det fick jag tillverka själv och det funkar.

så nu ska jag bara ta det lugnt och sitta här eller framför TV:n och ev leka med herrn om han vaknar. Han har varit lite konstig hela dagen bla skulle han upp och hälsa ett antal ggr när vi var ute och gick

men det är kanske bara nån ide han fått för sig

ha en bra kväll allihopa

Annons:
Farwuq
2009-07-25, 21:19

Jo, solen lyser just nu!

Så även här inne i staden i den djupa södern.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

nera
2009-07-25, 21:56

Godkväll.

Här har det varit riktiga regnskurar, men nu så håller det uppe. Hoppas på en regnfri dag imorrn, så man kan ut och åka lite mc Glad

medde
2009-07-25, 22:27

Hej så här på kvällen.

Vilken dag, blåst sen sol i massor för att övergå i ösregn i 7 min för att sedan bli sol igen.

Hoppas ni alla haft en fin dag.

Rickey har en kramdag?

leo-
2009-07-25, 23:23

sitter och titta på TV så ni slipper mig just nu iallafall

Men slänger upp en bild på en herre som fått lite juice (ibland är det bra att vara lång och smal)Skrattande

och det är ju Lördag så lite gott får han ha

medde
2009-07-26, 12:56

#10 Hoppas det var endast juice i glasetFlört Lördag och alltSkrattande Så han inte sitter och sjunger fyllevisr i en hörna.

Jag har faktiskt haft en Grand Danois som var supfull!!! I hela 3 dygn. Nu kanske jag måste förklara varför. Hon hade snott glykol som låg i bilen, och jag tog henne till vet klinken och botmedlet var att ge hunden sprit som kroppen tog hand om detta istället, så glykolen kunde passera uan att skada henne. Detta gick väl hon fick inga med. Förutom en baksmälla som var av denna värld. Då hon skulle hållas "berusad" i tre dygn. Tänk en en hund på 75kg trittfull. Ena minuten fladdrar och far för att nästa minut ramla,raggla, spy. Oj vad jag led med henne.

nera
2009-07-26, 14:51

# 10 Härlig bild på din lilleman leo Glad

# 11 men kära nån Förvånad stackars hund säger jag bara. Kan inte ha mått särskilt bra av sin baksmälla.. Men däremot så har jag sett en full höna, som hade fått i sig öl…

leo-
2009-07-26, 19:03

Det har jag oxå sett

En granne (med alkoholproblem) när jag var liten hade en stor Schäferhane som inte var att lita på när han var nykter men när han hade fått ett par snapsar som syntes för han kunde bara hålla ett öra rakt upp då så var han hur snäll som helst men skulle klättra på väggarna och liknande

Annons:
Upp till toppen
Annons: