Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 823 ggr
leo-
7/26/09, 12:18 PM

Godmorgon 26/7

jaha då var nästan Juli snart slut och här har jag sett att svampar och bär är på gång m a o sensommar min årstid då det är lite kallare och inte så mycket sol

vädret här just nu är blåsigt och grått och under 20 grader perfekt förutom blåsten.

I dagens övningar ingår som vanligt att trava en runda i grannskapet med Ricky och ta en tur med cykeln för att se om mina modifieringar sen igår funkar som dom ska

Men det blir lite senare för jag är ingen kompis med min närmaste granne som sover halva dagen och cykeln faktist är ganska högljudd så av respekt till andra får det vänta tills senare även om jag inte bryr mig om vad dom säger egentligen.

Men jag kan ju spara väckandet tills jag får jobb och ska iväg kl 6-7 på morgonen

Blev lite långt det här

Men ha en bra dag allihopa i regn eller sol eller både och

Annons:
medde
7/26/09, 12:48 PM
#1

God morgon

Till en ganska skön dag, ungefär som leos dag, sol med lite blåst. Vet inte ännu vad vi hittar på under dagen, men något blir det. Inte siter man inne som jag sagt tidigare under sommardagarna,snart är ju dom mörka månaderna här igen.

Hoppas ni alla får en fin dag.

Mvh

Håller ännu mina tummar för dig leo!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

[stblues35]
7/26/09, 2:29 PM
#2

Morrn morrn..eller rättare sagt god eftermiddag!Glad Nu har man en vecka kvar innan det är dags att släpa sin bleka lekamen till gruvan igen..men ska försöka göra det bästa av den!Glad

Ha en riktigt fin och underbar dag i solen!

nera
7/26/09, 2:59 PM
#3

Goddagens!

En annan är sen in här som vanligt. Sov ganska länge idag, sedan tog gubben och jag en riktig långpromis. Trodde vi skulle klara oss från regnet, men ack så fel vi hade. Kom en del skurar på oss. Nu regnar det på riktigt här. TYpiskt. Vi som vill ut och åka mc. Helst utan regn..

# 0 Du är omtsänksam du mot dina grannar du leo. Glad Du kanske skulle ta och komma hit och visa våra grannar ett och annat, som också har vissa fordon som kan låta rejält vid helt fel tider på dygnet Obestämd

# 2 Så du arbetar i gruva. Jag beundrar verkligen alla som har sådant jobb under jord. Själv skulle jag aldrig våga. Skulle känna mig instängd…Min sons kompis ena förälder arbetar i gruva och jag skojade med honom senast igår och frågade om hans förälder knackade åt "gruvfrun" innan hon gick ner i gruvan och arbetar. Gör du också så stblues35? ( Gammalt skrock bara)

Ha en riktigt bra dag alla Glad

[stblues35]
7/26/09, 10:48 PM
#4

Oj nej Nera..jag arbetar inte i gruva(tack o lov)

Upp till toppen
Annons: