God kväller 27 Aug
Såg att ingen hade startat någon godmorgontråd idag, så då gör jag en kvällstråd då.
Äntligen tillbaka ( så länge det nu varar.. ) Vårat modem strular igen. Ska förhoppningsvis byta ut det snart. Det lever sitt eget lilla liv, eftersom det börjar bli "gammalt". Hoppas ni alla har det bra. Idag har jag varit ute och gått en jättelång promenad med vovven i 2 hela timmar o solskenet. Det var skönt. Varit varmt och fuktigt. Nu börjar det mulna på igen.
Ha en fortsatt bra torsdagskväll

God kväll. Har ledigt till i morgonkväll. Är i Stockholm nu.
Ha en bra kväll allesammans.
God kvälls på er…snart dags för läggning av lekamen i sängen för jobb imorgon..annars har kvällen varit fin..varit på surströmmingsfest hos fader.
Ha en trevlig natt:)

God kväll
Jag kunde inte starta en morgon tråd, jag jag var hemma i min ordinarie lägenhet. Vilket var helt ljuvlig. Vattenborr som borrade hå i tak, golv och vägg. Vatten for överallt i lägenheten elel borrades av. Så det var ingen ström under hela dagen och jag skurade överallt betonkladd! Hur kul tror ni detta var? Nu har jag gnällt av mig för denna gång..
Hoppas ni alla mår toppen.
EvaG. Hälsa din vän:-) Ha det trevligt
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
# 3 Gnäll på du bara, för det har du all rätt att göra. Har hört din skräckhistoria om dagens upplevelser och jag kan säga att jag avundas dig INTE ALLS!!!
Hoppas du får sova gott inatt.
Kram på dig!

Sov som en stock hela natten om det var av att jag var trött eller utmattning från dagen vet jag inte. Men sov gjorde jag.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥