God morgon 30/8-09
God morgon. Precis hemkommen från arbetet. Nu ska det bli en kopp te och en smörgås. Sedan är det dags för sängen att fylla sin uppgift. Hoppas ni får en bra söndag.
#0 Ha en bra dag själv när du vaknar.
Här ska vi ut och plocka svamp i skogen idag. Jag hoppas ni alla får en härlig dag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God morgon - här ska det precis ätas frukost och sen ska barnen städa sina rum. Hoppas dock hinna ut lite i skogen oxå idag.
Mvh. Silverhuldra

God morgon, hoppas att ni får en fin söndag!
Stefan - Modellbyggare
God morgon
Nu är även jag upp och i full fart. Varit ute med hundarna och gett tösa min frukost. Om ett par timmar ger vi oss av in till stan, då det är Taekwondo träning för tösa min.
Solen är framme med dock en kylslagen luft ute. Ganska härligt ute:-)
Hoppas ni alla får en fin dag samt att vi kanske ses här på sajten under dag/kvällen
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God eftermiddag!

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Godkväller!
Sitter här och är ganska så slut efter gårdagen. Då var jag ute på resa med en god vän till Hälsingland. Där blåste det kallt och böärjade bli ordentligt gult på löven på vissa ställen. Men mycket fint såg vi. Härhemma så har det regnat i omgångar idag och varit väldigt blåsigt och höstlikt.
Ha en fortsatt bra söndagskväll alla! 
Smiter ut med voven en stund. återkommer kommer ca 21,15
Nu säger jag godnatt för ikväll. Måste sova känner jag. Kroppen värker efter sömn.
Höres imorrn.
God natt önskar jag er alla som ännu i hittat till sin nattsömn.
Hoppas vi ses i morgon
Mvh