God morgon 6 sep 09
God morgon.
Än så länge lite grå mulet över stan här. Men det ser ut som det skulle kunna klarna upp nu över dagen. Tösa och jag ska strax iväg på taekwondo träning. Sen blir det hem till lägenheten och städa bort betongdamm. Då min tös är så allergisk mot detta. Blir ju lite mindre om jag håller efter alla hantverkare som stökar här i veckorna. Nu är det endast en månad kvar på vårat stambyte. Sen äntligen kan vi flytta hem igen.
Ha nu en riktigt fin dag alla. Hoppas vi ses under dag/kvällen
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Medde vilket jobb du har att göra. Jag avundas dig inte.
Nu ska vi ut på en ridtur sedan ska sambo och son titta på fotboll. Dottern och jag går nog över till mormor och morfar och hälsar på ett tag då. Hoppas ni fåt en härlig söndag alla.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Goddagens!
Här hänger regnet i luften återigen. Men det är fortfarande uppehåll. Vi har städat bort gamla vissna blommor i krukorna ute i trådgården på förmiddan, och plockat en del annat med. Kanske måste även gräsmattan klippas en gång till innan vintervilan. Men det får gubben fixa
# 0 Håller tummarna att tiden går extra fort så ni kan flytta hem igen 
Ha en fortsatt bra söndag alla
Här har vi klippt och krattat gräsmattan så nu känns det i händerna och armarna…
men nu är det gjort. Var snäll och hjälpte gubben lite.
Fint väder har det varit här också under den senare halvan av dagen och hela kvällen 
#2 Längtar hem i massor.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Det kan jag då tro.
Tänk om ni kunde köra snabbspolning på tiden- som på en video eller dvd…
God kväll på er. Hatr just nu en efterlängtad paus och vad gör man då. Jo sätter sej och kollar iFokus. Man kan inte vara riktigt klok.
# 6 Tycker jag låter mycket klokt EwaG