God morgon 090909
God morgon, idag är det den 9:e september år 09.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

God morgon.
Vilken härligt datum det vart i morgon tråden, och Farwwuq var först in här på morgonen. Men den tiden sov jag ännu.
Nu är det full fart i huset här med att det bilas upp badrum, ni må tro det är liv i huset.
Hoppas ni alla får en fin dag. Nu när C fuglesang är på väg hem med Discoery. Landing sker under torsdag natt på fredag 0105
Må bäst//Mvh
medde
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Goddagens
Kul datum idag
Här blåser det medelhavsvindar idag. Men himlen är mörk så det blir säkert en och annan regnskur innan dagen är över. Fast solen kikar fram ändå litegranna.
Vi håller på att ska till och sätta in en kamin till vintern så vi får ner våran elkostnad lite, och igårkväll så fastnade vi på vinden för att rensa bort lite gamla grejer, så att skorstenen kommer att få plats. Gissa om vi hittade både det ena och det andra som man lugnt kan göra sig av med Satt även med sonen och hjälpte honom med läxan som var ganska lång…
Ha en fortsatt bra dag alla
Är så trött på skolans internet så jag vill bara gå och dränka alla j*vla datorer som finns !
Gaaah..Får la hoppas något gör min dag bättre :)
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

God eftermiddag. Är i Stockholm till i morgon. Bra väder. Ha en bra onsdagkväll.
# 3 Hoppsan..Det verkar inte gå nåt bra idag Brian?
Hoppas resten av din dag blev bättre än vad Internet var.
#5 Internet är alltid damp i skolan när alla nya barn kommer..Dvs alla åk 1 ( Gymnasiet ) haha..Men det löser väl sig förhoppningsvis tillslut :P

WHAT!? e du en kille? Såg nyss det ! Har alltid trott du va tjej.
AHAHAHAHA WTF xD! Det där skall jag komma ihåg :( !!
*ledsen*
Såja killar. Ta´t lugnt nu Det är lätt hänt att ta fel ibland. Ni ska bara veta vad jag har fått stått ut med ang mitt nick..
Men sånt är livet. Mycket får man stå ut med. Är bara att bita ihop och gå vidare.

#8 Ja men ditt nick låter som en tjej ju! haha, får ursäkta mej!