God morgon 12/9
Önskar er alla en fin och trevlig dag med massa kärlek och ömhet:)
God morgon på er.
Kan bara instämma med #0 fina ord.
Här ska vi snart i till stan och handla. Sedan är det dags att ge oss iväg till grannfamiljen för mat- och spelkväll. Önskar er alla en trevlig lördag.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God morgon. Tänkte jag skulle sova en stund till, men ack. Ska så småningom ut och handla
Sköt om er
Morrn morrn!

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon på er alla.
Nu är det äntligen lördag och vila för många efter en veckas jobb eller skola. Jag ska snart ner i tvättstugan och slita under dagen. Men vad härligt det är då allt klart.
Sen blir det även ett par härliga prommisar med hundarna i det vackra vädret.
Discovey landade säkert och smidigt i natt på Edwvard Air Force Kl 02,53.
Hoppas ni alla får en fin dag
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

God morgon på er alla! Är trött efter att ha suttit uppe i natt och tittat på landningen, men det var det värt! Nu skall jag iväg och slutföra renoveringen av polarns nya badrum. Så nu har jag inspiration att göra iordning mitt eget.
Stefan - Modellbyggare
God förmiddag!
Och här har jag suttit och nästan slitit håret av mig för att internet har krånglat igen
Har försökt komma in här i över en halvtimme och jag var på vippen att ge upp nyss - då fungerade det. Fy vad trött jag blir..
Men så glad jag blev istället då jag väl kom in här och fick se att landningen gått väl inatt och att de nu är nere. Härligt! Då glömmer man bort allt annat 
Här börjar det att mulna på efter att ha varit en fin solig morgon.
Önskar er alla en fortsatt bra lördag
God förmiddag. Ska ut och promenera en stund. I alla fall till kinakrogen. Hoppas ni får en trevlig lördag allesammans.
Härligt med Fuglesang åter på moder jord igen.
Nu håller jag på i tvättstugan för full, springer upp och ner som en tok hela tiden. Ska ner nu återigen. Men ses om en liten stund igen.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥