Annons:
Etikettgod-morgon
Läst 843 ggr
Leffe
9/17/09, 8:42 AM

God morgon 2009-09-17

Idag är det torsdag. Man kan skymta helgen långt där borta nu.

Sköt om er

Annons:
StefanW
9/17/09, 10:05 AM
#1

God morgon, här gör det inget att det är två dagar kvar till helgen då man är ledig i sju dagar just nu! Glad Det är en av fördelarna med att jobba många timmar på kort tid.

Annars så ligger båda barnen hemma idag, så man får ikläda sig rollen som vårdbiträde och kock samt städtjänst…d.v.s. en helt vanlig förälder.

Stefan - Modellbyggare

Farwuq
9/17/09, 11:24 AM
#2

God morgon, vilken morgon vi hade i morse. Klar himmel och en ytterligt tunn månskära som lutade kanske 40° från lodlinjen, det var nästan som i en sagobok.

Skrattande

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Henke29]
9/17/09, 12:29 PM
#3

Godmorgon alla!
Ja de var en härlig morgon.
Mycke härligit väder.
Sovit bra inatt så de är alltid postivit Skrattande

sissie
9/17/09, 12:38 PM
#4

God morgon! Trevligt väder i Stockholm!

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

medde
9/17/09, 1:32 PM
#5

God dag.

Toppen kul att se tråden i fullgång. Lika kul varje gång man kommer in och ser det.

Nu ska jag börja städa hemma efter hantverkrnas framfart, sen blir det ut att uträtta lite ärenden innan det är dags att hämta tösabiten från skolan.

Ha en fortsatt fin dag, samt hoppas vi ses under dag//kvällen

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

sissie
9/17/09, 2:08 PM
#6

God morgon! Snart ska jag iväg och jobba men innan dess så har jag städat lite och diskat. Med andra ord vanligt vardagspyssel.

På vägen till jobbet ska jag besöka en ny butik som enligt medde ska vara bäst på reptiler. Eftersom vi på mitt jobb inte är några reptilexperter kan det vara bra att ha kontakt med några som är det.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Annons:
nera
9/17/09, 6:09 PM
#7

God eftermiddag!

Jag har varit ute på resande fot idag med en väninna. Trevligt med lite miljöombyte för en dag. Här skiner solen och det har varit hyfsat varmt och skönt. Fast imorse så var det kyligt värre. Brrr..

Ha en fortsatt bra torsdag. Glad

Farwuq
9/17/09, 6:31 PM
#8

Ah… Vilken eftermiddag, här är sol varmt och skönt.

Cool

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: