God morgon 4 okt 09
God morgon
Här öven stan är det också blåst och ruggit ute. Man vill helst vara inne i värmen. Men nu ska vi i väg på taekwondo träning, för att sedan städa ur evakueringslägenheten under dagen. Ingen rast eller ro här inte.
Sedan är det slutbesiktning efter stambytet här hemma i vecka, men det är så skönt att vara hemma återigen, men mycket pyssel innan man fått tillbaka saker och ting igen..
Ha nu en fin dag alla
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
I söder inget regn än men storm så det räcker och blir över men iallafall över 10 grader varmt
Leo värd på Motorcykel i fokus
Storm storm, jag var ute och promenerade i två timmar tidig i morse, jag blåste nästan bort.
Någon enstaka regnskur kom det också.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Morrn morrn på er alla..hoppas att ni får en fin dag med massa värme och närhet!
God förmiddag
Här har det varit full fart sedan vi vaknade strax efter kl 8. Jag har roat mig med att städat ur avloppen och under badkaret i badrummet, medan gubben har ordnat så att vårat vardagsrum ser mer eller mindre ut som en mindre byggarbetsplats. Han håller på att lägga kakel på golvet under kaminen ska stå. Den är äntligen på väg in nu 
Här har det regnat mycket, men nu är det uppehåll. Blåste desto mer igårkväll ute.
Önskar er alla en fortsatt bra söndag.