Etikettgod-morgon
Läst 912 ggr
medde
2009-10-30, 21:42

Trevlig helg 30 okt// 1 nov

Vill smita in nu på fredag kväll och önska en trevlig helg. Ni ska jag ut med dom ny klippta och badade hundarna. Sedan ska jag ha mys med tösa hemma.

I morgon ska vi på bio och se Michael Jackson och se på "This is it" .

Tittar in i tråden i morgon och säger hej innan vi försvinner ut för dagen. Hoppas ni alla får en fin helg. Ni har väl laddat upp med godis så ni inte blir utsatta för bus om barnen kommer  och ringer på dörren?

Trevlig fredags kväll

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

StefanW
2009-10-31, 00:49

Önskar också er alla en trevlig helg!

Helgen är fylld med aktiviteter, allt från att göra iordning på pappas grav till att fira min mors födelsedag. Sedan skall jag klämma in en utflykt.

Ladda med godis!? Nähä, här bjuder jag på frukt och grönt om de kommer…hehe (förra året kom de ej, då jag tror att de gett upp nu…mohaha)

Skrattande

Stefan - Modellbyggare

medde
2009-10-31, 11:27

God morgon på er alla.

Vaknat med at tösa min har pyntat med sitt fina hon gjort. Så nu hänger det en massa läskiga saker i takfläkten med mera.

Vi ska iväg på bio nu under eftermiddagen, sen blir det en massa mys och godaker i soffan i kväll.

Ha nu en riktigt fin dag alla

Mvh

nera
2009-10-31, 14:35

Goddagens!

Här har det varit dåligt med "bus eller godis" på sistone. Vet inte om ungarna tröttnat..Vi brukar i alla fall poppa popcorn och ha färdigt att bjuda på när de kommit - och det har gått hem varje gång Glad   Våran son känner tydligen inte för nåt sånt.

Vi har bokat tvättstugan och tvättar MC-kläder idag. Lite senare blir det väl till att åka ner på kyrkogården och tända ljus när mörkret fallit. Brukar vara så vackert där med alla ljus denna helg.

Ha en fortsatt bra lördag så kanske vi hörs i kväll.

medde
2009-10-31, 20:30

God kväll'

Nu är vi hemma efter vårat bio besök. Vi har nu varit och tittat på Michael Jackosn´s This is it. Jisses vad folk det var hela salongen var full med alla åldrar vilket var verkligen kul att se. Efter varje låt applåderades. Jag gillade att få denna film oavsett vad pressen sagt om den.

Nu ska vi ha mys tösa och jag.

Mvh

nera
2009-10-31, 21:35

# 4 Vad kul att höra hur du upplevde filmen om honom.  Jag har också funderat på att gå och se den faktiskt.

medde
2009-11-01, 10:56

Jag gillar den, ingen tvekan. Även intressant att få se den pefektionist han var i fingerspetsarna ang musik dans med mera. Han kunde sin sak. Men en sak var jag säker på att 50 st shower var nog övermäktigt. Ingen tvekan om det alls

God morgon.

I dag är det en grå dag över stan och lite kylslaget. Sista dagen på höstlovet för tösa, så vi ska verkligen ta vara på dagen på bästa sätt. Hoppas er dag blir en topppen dag också. Samt att vi kanske ses under dag/kvällen

Mvh

StefanW
2009-11-01, 11:33

I morgon börjar jobbet igen (hade gärna stannat hemma ett tag till!) Fast just nu så ser jag fram emot nästa helg då vi skall ha en modellbyggarhelg i Lindesberg med andra plastmissbrukare!

Stefan - Modellbyggare

medde
2009-11-01, 11:37

37 Kul! Som vanligt vill vi se foton efter den helgen.

StefanW
2009-11-01, 11:46

#4 Det kommer!

Stefan - Modellbyggare

nera
2009-11-01, 19:32

Hej på er.

Vi har varit i skogen idag. Var hur trevligt som helst. Glad

medde
2009-11-01, 19:36

#10 SkogenFörvånad Här har det regnat så gott osm hela dagen…

Men härligt låter det, skulle också vilja ta en härligt skogsprommis och vandra bland löven. Men nu blir det två dyblöta hundar och lera med div grenar som fastnar.

nera
2009-11-01, 19:50

På förmiddagen här så var det strålande solsken innan vi åkte. Sedan som i en handvändning så mulnade det på. Men inget regn eller snö eller blåst. Så vi hade det jättehärligt långt inne i skogen. Det var så fridfullt tyst och skönt. Precis vad jag behövde för att ladda batterierna. Glad

medde
2009-11-01, 20:03

Kan tänka mig det. Låter helt underbart tycker jag!

Upp till toppen