OT: Någon som vågat?
Har du vågat klicka på reklamen "Klicka inte här!" ?
Det vågade jag! Kul!
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!

Jag hade faktiskt inte sett skylten innan du tipsade, har en förmåga att omedvetet sortera bort reklam o likn… Men sen kunde jag förstås inte låta bli…
Alla ni andra: Vad ni gör så klicka inte!
Lätt att säga Mark! Jag har ju redan gjort det
Fy skäms på mig.
Men nu kan jag ju inte gnälla på dotter då hon klckar hit och dit när hon är vid datan. Så för mig vart det en lärdom..
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Jag har inte klickat, på pin kiv.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Jag klickade bara för att klicka :D
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
#3 Det var strongt gjort.
Gjorde nog själv som GinneM klickade enbart för att klicka
Men som jag sa ovan. Nu kan jag inte gnälla då tösabiten klickar här och där, då hennes mamma inte heller kan hålla fingarna i styr. Lärdom!
Istället för att klicka så har jag letat efter dolda sajter.
#6 Det märkte jag:-) Hittade dig på en där bakom i det dolda.

Men vissa har blivit sura för jag letar.
Men det är väl ingenting att haka sig på. Dumheter:-)
Det finns en ANNIA som bev sur:
En sak när det gäller sajter som man kan hitta till via till exempel google. En del av dom sajterna är inte utlyfta från iFokus för dom har aldrig varit aktiva sajter på det viset. Utan en del är föreningssajter som bara är till för en liten grupp människor. Vet inte vad dom tycker om att deras sajtnamn sprids på detta vis.
Som det överhuvudtaget skulle spela någon roll. Har man en öppen sajt så får man finna sig i att bli hittad.
Men många som ligger i det dolda som nu skuggfolket där jag träfffade på dig är ju inte en föreningssajt.
Jag fatta inte just nu, men det blir säkert bra :)
Jag var/är inte sur utan konstatera fakta, att det finns mer än bara lyfta sajter som kan hittas och alla kanske inte uppskattar att få sina sajtnamn utlagda. Dock hade jag uppskattat om du farwuq hade svarat på mitt inlägg på den sajt jag skrev istället för här så kunde jag förklarat där istället.
Det finns 4 olika sorters sajter på iFokus.
Först naturligtvis dom som ligger fullt synliga samlade tex längst ner på varje sajt.
Sen finns dom utlyfta som en gång legat live i nätverket men blivit utlyfta av någon anledning. Dom flesta på grund av för låg aktivitet. Dom går naturligtvis fortfarande att hitta. Både för dom har dom som favoriter, men även via google. Och vissa av dom sajterna har fortfarande lite aktivitet av några av sina medlemmar.
Sen finns föreningssajter. Där en grupp människor valt att starta ett forum för just sitt intresse. Och det kan vara precis vad som helst. En del av dom kan hittas via google, dock inte alla för en del är stängda/låsta så det inte syns någon aktivetet. Och en del av dom sajterna är övergivna. Men tror nog att dom som har en aktiv föreningssajt helst ser att dom som är rent intresserade av det ämnet kommer in på den sajten. Och det görs ju endera att man fått vetskap om sajten genom tex inbjudan eller att man troligen sökt på något specifikt och då hamnat på den sajten.
Sen finns även olanserade sajter. En del av dom kan hittas via google även medans dom byggs upp eftersom vissa tar det lite längre tid för för just den värden att bygga upp den sajten. Och då hinner dom få en del indexerat innan dom kommer ut. Och olanserade sajter som ska ut i nätverket får det inte göras reklam för.
Sen en sak jag inte förstår. Detta intresse av utlyfta sajter efter det att dom blivit lyfta. För dom har ju blivit lyfta för att det inte fanns tillräckligt med intresse för dom när dom låg ute så dom lär ju knappast få upp aktiviteten i efterhand. Då är det ju bättre att man kikar runt på dom sajter som ligger ute nu och är aktiv på dom så att sajter som har låg aktivitet idag kan ligga kvar.
Jag har inte tänkt på att klicka. Men nu när ni talat om detta så kliar det i fingrarna att klicka..
jag bryr mig aldrig om reklamen som härjar runt en här.
Kan någon berätta vad detta handlar om - varför står det att man inte ska klicka? Vad handlar klicket/ reklamen om)
*kliar mig i skallen undrande* 
#14. Det är för att bevisa att människor gör saker som det står att man itne ska göra eller något..Jag kan vara ute och cykla med :;P
# 15 Aha! Då fattar jag. Ska absolut inte klicka då..
Klicka nera, klicka!! Det är..Ehm..Jupiters Ande som säger åt dig att klicka..Känner du inte kraften i dina fingrar, muspekaren som rör sig mot bannern ;)?
# 17 Näää, hörrduru! Nu ska du inte leda en äldre in i frestelsen heller…..hi-hi..

Det var inte jag: O! Jupiters ande heter ehm..Jens den XXVIII :O
Ok. Ska lägga det namnet på minnet
Gör det, för det var absolut inte påhittat xD
Ska vi ta det där med Rödluvan istället eller?? ..he-he.. 
Vadå rödluvan :D?
Rödluvan och stora stygga vargen du vet 
Ja, men jag gillar nog..Grisarna i de 3 små grisarna 
Ja just ja! Grisarna är helt suveräna som förstör för stora stygga vargen 
Bra samarbete mellan dem ;)
Verkligen! Snacka om "team work" 
Något mer som har teamwork då.. ? :P
Haha..jag kan inte några serier längre..Men nu när vi är inne på detta, har något sett "The Legend Of Zelda" serien xD?
( Hoppas inte sissie missycker att vi kapar hennes tråd här
)
# 29 Nej, men är inte Zelda ett gammalt TV spel också? Var länge sedan jag hörde talas om detta, men jag frågar ändå. Kan ju ha fel…
#29 Serie Zelda?
#30. Det finns ett X antal olika spel när det kommer till Zelda, kan dra upp det i en egen tråd istället.
#31. Ja, en serie xD! Kan ta upp det i en egen tråd så kapar vi inte denna som sagt.
oki